اخبار داغ

فرماندار برخوار:

شوراهای دانش آموزی زمینه ساز توانمندسازی دانش آموزان است

شوراهای دانش آموزی زمینه ساز توانمندسازی دانش آموزان است
تاجمیری گفت: شوراهای دانش آموزی می تواند زمینه ساز مشارکت و جامعه پذیری اجتماعی، توانمند سازی دانش آموزان و تقویت مسئولیت پذیری در آنان باشد و ایفای نقش مشورتی و اجرایی در قالب این شورا زمینه ساز تقویت کار گروهی است و اندیشه ورزی و رقابت سالم را در آنان فراهم می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چشم برخوار، به مناسبت گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش همایش شورای دانش آموزی مدارس شهرستان برخوار با حضور دانش آموزان و مسئولان شهرستان در تالار شهرداری دولت آباد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چشم برخوار،,

در این همایش مدیر آموزش و پرورش شهرستان ضمن اشاره به جایگاه و ارزش مشورت در همه امور با توجه به آیات قرآنی و احادیث عنوان کرد: امروزه  برای حل مشکلات و بهره کافی از تمام امکانات موجود و رسیدن به نتیجه مطلوب لازم است که با دیگران مشورت کنیم.

,

علی بابایی با بیان اینکه شورای دانش آموزی بازوی توانمند برای مدارس است، هدف اصلی شورای دانش آموزی را توسعه و بهبود تصمیم گیری و تصمیم سازی، تقویت روحیه تعاون و تعامل بین دانش آموزان و مسئولان مدرسه برشمرد.

,

فرماندار برخوار نیز ضمن ادای احترام به جامعه فرهنگی شهرستان و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام آیت الله هاشمی رفسنجانی هفته شورای آموزش و پرورش را تبریک گفت.

,

اسفندیار تاجمیری در ادامه با اشاره به جایگاه و نیازهای فرابخشی آموزش و پرورش به همکاری مؤثر در ادارات و نهادهای شهرستان و تقویت مشارکت های مردمی در عرصه خطیر تعلیم و تربیت تاکید کرد.
نماینده دولت در شهرستان برخوار با اشاره به اهمیت و اهداف شوراهای دانش آموزی اظهار کرد: این نهاد صنفی می تواند زمینه ساز مشارکت و جامعه پذیری اجتماعی، توانمند سازی دانش آموزان و تقویت مسئولیت پذیری در آنان باشد و ایفای نقش مشورتی و اجرایی در قالب این شورا زمینه ساز تقویت کار گروهی است و اندیشه ورزی و رقابت سالم را در آنان فراهم می کند.
تاجمیری در پایان سخنان خود خواستار توجه به جایگاه صنفی شوراهای دانش آموزی و ایجاد فرصت برای همه دانش آموزان در تقویت رقابت سالم بین آنان و استفاده از این ظرفیت توسط مدیران و معلمان مدارس و مراکز آموزشی شد.

,
,
,

تقدیر از شورای دانش آموزی آموزشگاه حضرت معصومه (ع) که در سال گذشته عنوان استانی کسب کرده بود، بخش دیگری از این مراسم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه