اخبار داغ

رئیس اداره کتابخانه های عمومی هشترود:

تشریح برنامه های گرامیداشت دهه فجر/ استقبال هشترودی ها از طرح اهدای کتاب به کتابخانه ها

تشریح برنامه های گرامیداشت دهه فجر/ استقبال هشترودی ها از طرح اهدای کتاب به کتابخانه ها
رئیس اداره کتابخانه های عمومی هشترود گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب و نمایشگاه عکس و پوستر با همکاری سایر نهادها، مسابقات نقاشی و کتابخوانی در موضوعات مختلف بخشی از برنامه های پیش بینی شده برای دهه فجر امسال است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خانم پری اسدی در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود در تشریح برنامه های گرامیداشت دهه فجر در کتابخانه های شهرستان هشترود نیز گفت: بیش از ۱۰ عنوان برنامه مختلف برای برگزاری هرچه باشکوهتر جشن های گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی پیش بینی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیک هشترود,

 

,

وی اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه کتاب و نمایشگاه عکس و پوستر با همکاری سایر نهادها، مسابقات نقاشی و کتابخوانی در موضوعات مختلف بخشی از برنامه های پیش بینی شده برای دهه فجر امسال است.

,

 

,

رئیس اداره کتابخانه های عمومی هشترود افزود: همچنین در این دهه عضویت در کتابخانه های شهرستان رایگان خواهد بود.

,

 

,

خانم اسدی تصریح کرد: شهروندان از طرح اهدای کتاب به کتابخانه های شهرستان استقبال مناسبی داشته اند و امیدواریم در این دهه نیز همچنان در راستای اهدا کتاب به کتابخانه ها قدم بردارند.

,

 

,

گفتنی است، کتابخانه عمومی شهرستان هشترود در سال ۱۳۷۵ تاسیس شده و هم اکنون نیز بیش از ۳۰ هزار جلد کتاب با موضوعات مخلف در آن طبقه بندی شده اند و بیش از ۲۶۰۰ نفر نیز عضو آن هستند.

,

 

,

 

,

پایان پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه