اخبار داغ

مدیران تلاشگر را دلسرد نکنیم/ مطالبه گری راه پیشرفت شفت

مدیران تلاشگر را دلسرد نکنیم/ مطالبه گری راه پیشرفت شفت
باید ناراحت بود و ابراز نگرانی کرد از عملکرد عده ای، در شهری که بیش از 60سال صاحب شهرداری و ردیف بودجه از بیت المال بوده؛ امروز ما در ابتدای راه باشیم و بجای مطالبه کردن هزاران امکانات مورد نیاز یک شهر، برای چراغانی شدن بلوار خوشحال شویم!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح شفت، چندی است تحرکات خاصی در شهر شفت شاهد هستیم؛ تحرکاتی که باید با دید مثبت با آن بر خورد کرد و شایسته است با قلم   از این مهم تقدیر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح شفت,
هر چند در مطلع این نوشته باید گفت میزان ویرانی شهر شفت آنقدری است که اگر از الان تا چند سال آینده شبانه روز کار شود باز آثار محرومیت از سر و روی این شهر زدوده نخواهد شد ولی الحمدلله شاهدیم کلنگی در شفت بر زمین خورد و خاکی بلند شد و روحی در کالبد مُردِه این شهر دمیده شد.
,
شفت شهری که حداقل در عمر سه دهه نگارنده این مطلب میدانی رنگ و رو رفته در مرکز شهر و خیابانی که آسفالتش جگر زلیخا را بیشتر شبیه بود تا خیابان مرکز شهرستان، شناخته می شود و هرجا صحبت محرومیت بود نام شفت بر تارک آن دیده می شد.
,
در این نوشته اصلا سعی بر این نیست بگوییم که مسئولین کاری کردند که رستم در شاهنامه نکرد، بلکه حال که یک نفر پیدا شده به وظیفه خود آشنایی دارد و قدمی برای شهر و به تبع شهرستان بر می دارد چوب لای چرخش نباید گذاشت و به آنها نشان داده شود با تمام بی مهری ها که به مردم شفت صورت گرفته، کسی که حداقل یک قدم برای اعتلای این شهر بردارد قدر شناسی و تشکر می کنند.
,
اگر منصفانه نگاه کنیم باید بگویم که ما در همین میدان اصلی شهر شاهد بودیم علف های یک متری رشد می کردند و صحبت از نبودن بنزین برای ماشین چمن زن بود! یا حیوانات در روز روشن و آزادانه در سر همین میدان جلوی چشم اهالی و مسافران استراحت میکردند، حال که کسی پیدا شده دنبال تغییر در این میدان است آیا منصفانه است که با بهانه های بنی اسرائیلی باعث دلسردی اش شویم.
,
به واقع باید نارحت بود و ابراز نگرانی کرد از عملکرد عده ای، در شهری که بیش از 60سال صاحب شهرداری و ردیف بودجه از بیت المال بوده؛ امروز ما در ابتدای راه باشیم و بجای مطالبه کردن هزاران امکانات مورد نیاز یک شهر برای چراغانی شدن بلوار خوشحال شویم ولی واقعیت را باید پذیرفت که وضعیت شهر شفت ماننده مریضی می ماند که از بس به آن توجه نشده بر روی تخت در حالت کما یا به اصطلاح پزشکی زندگی نباتی است.
,
اهمیتی ندارد که این کار به همت فرماندار یا شهردار یا شورای شهر و … در حال انجام است، اما آنچه در حال اتفاق افتادن است را می توان به فال نیک گرفت وباید مدیران دست اندر کار را مورد حمایت قرار داد.
,
بماند که کوچه های شهرمان همه چیز را می ماند جز کوچه قابل سکونت یا ورودی شهر و شهرستان که در شان مردم عالم و شهید پرور شفت نیست یا آرزوی یک مجتمع فرهنگی یا سینما و یا تاکسی درون شهری یا هزاران خواسته به حق دیگر همچنان واژه نامانوس برای مردم شفت است ولی از قدیم گفته اند با این همت و جدیت گر صبر کنیم نتیجه خواهیم گرفت. ان شاء الله که با مطالبه گری درست غوره مشکلات به حلوای شیرین پیشرفت منجر خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه