اخبار داغ

فرماندار شفت خبر داد؛

ایمن سازی ۲۵ مدرسه شفت در حاشیه راه

ایمن سازی ۲۵ مدرسه شفت در حاشیه راه
فرماندار شفت با اشاره به مصوبه شورای ترافیک شفت درخصوص ایمن سازی مدارس واقع در حاشیه راه افزود: امسال ۲۵ مدرسه حاشیه راه در این شهرستان ایمن سازی می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح شفت؛محمدرضا محسنی ظهر امروز در مدرسه ابتدایی شهید رسول یزدانی جیرده در جمع دانش آموزان با بیان اینکه برخی از مدارس این شهرستان تخریبی و برخی نیازمند تعمیر هستند افزود: ساخت و نوسازی مدرسه شهید یزدانی یکی از برنامه های امسال است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ز , صبح شفت,

وی با اشاره به مصوبه شورای ترافیک شفت درخصوص ایمن سازی مدارس واقع در حاشیه راه گفت: امسال 25 مدرسه حاشیه راه در این شهرستان ایمن سازی می شوند.

,

فرماندار شفت با بیان اینکه ارتقای سطح آموزشی دانش آموزان در پیشگیری از حوادث رانندگی نقش موثری دارد اظهار داشت: نصب علایم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی در مجاورت مدارس از دیگر برنامه ها است که به زودی انجام می شود.

,

وی با بیان اینکه امسال برای ایمن سازی مدارس شفت در حوزه راه ها 50 میلیون تومان تخصیص یافته است تصریح کرد: ادامه اصلاح نقاط حادثه خیز در برنامه مسوولین ذیربط قرار دارد.

,

محسنی در پایان با اشاره به بسته آموزشی ترافیکی که در اختیار دانش آموزان قرار گرفت افزود: با ارتقای سطح آگاهی کودکان و نو جوانان می توان میزان تصادفات و خسارات رانندگی را به میزان قابل توجهی کاهش داد.

,

سید مرتضی عظیمی رییس پایانه های غرب گیلان نیز با بیان اینکه دانش آموزان بیشتر در معرض خطرات ناشی از تصادفات رانندگی هستند افزود : امسال با همکاری آموزش و پرورش شفت بسته های آموزشی و ترافیکی را در مدارس این شهرستان توزیع خواهیم کرد.

,

وی با اشاره به فصل امتحانات مدارس از دانش آموزان خواست در راه خانه تا مدرسه از خواندن کتاب خودداری کنند و از اولیای خود بخواهند قوانین راهنمایی و رانندگی مانند بستن کمربند ایمنی و گذاشتن کلاه ایمنی را رعایت کنند.

,

در پایان یکی از دانش آموزان مراحل عبور صحیح از عرض خیابان (پنجه سلامت) را اجرا کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه