اخبار داغ

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری مازندران:

امروز خط مبارزه با اسرائیل در سوریه، فلسطین و لبنان است

امروز خط مبارزه با اسرائیل در سوریه، فلسطین و لبنان است
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری مازندران گفت: اسرائیل از نظر ما رژیمی غاصب است و هر دولتی که با اسرائیل بجنگند مورد حمایت ما خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سوادکوه آنلاین، جعفر قمی‌اویلی در جلسه شورای اداری شهرستان سوادکوه، به حضور میلیونی مردم در تشیع پیکر آیت‌‌الله هاشمی رفسنجانی اشاره و اظهار کرد: علی‌رغم اینکه انقلاب‌ها در جهان به مرور زمان رو به کهولت می‌گذارند اما حضور پرشور مردم در این مراسم بیانگر شادابی و محوریت انقلاب اسلامی بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سوادکوه آنلاین,

وی به الهی بودن نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: همان‌گونه که شریان اسلام‌خواهی بعد از رحلت رسول اکرم(ص) کم نشد، انقلاب و نظام ما نیز به‌واسطه اتکای آن به نیروی لایزال الهی، پایدار با صلابت است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری مازندران با اشاره به جمعیت هفت‌ونیم درصدی دانشجویان سوادکوه، گفت: این امر مبین پیگیری مسیر دانش‌محور در این شهرستان است.

قمی به سرانه محیطی برای هر نفر در سوادکوه اشاره و تصریح کرد: سرانه محیطی سوادکوه با میزان چهارصدم کیلومتر مربع، حدود هفت برابر از کشور و چهار برابر از استان مازندران بیشتر است.

وی ادامه داد: هفت صدم درصد از کل جامعه سوادکوه را خانواده شهدا تشکیل می‌دهند، تقدیم 225 شهید از این دیار و حضور پرشور این مردم در پای صندوق‌های رأی و مناسبت‌های ملی لبیک به ندای رهبر و پایداری در راه انقلاب است و این امر، سرمایه‌ اجتماعی و انسانی غیرقابل جایگزینی است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری مازندران با اشاره به اینکه امسال وارد سی‌وهشتمین بهار انقلاب خواهیم شد، گفت: با توجه به فرازها و فرودها، حضور پررنگ مردم بیعت دوباره با آرمان‌های امام و شهدا، قانون اساسی، جمهوری اسلامی و ولایت فقیه خواهد بود.

قمی خاطرنشان کرد: ایران بیش‌ترین میزان انتخابات را از صدر تا ذیل در جهان دارد، به رفراندم گذاشتن جمهوری اسلامی توسط امام(ره) بیانگر اهمیت نقش مردم برای امام(ره) بود.

وی بر رعایت مر قانون برای انتخاب‌شونده و انتخاب‌کننده تاکید و اظهار کرد: مازندران در انتخابات گذشته دارای بیش‌ترین درصد مشارکت و کم‌ترین تخلف بوده است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری مازندران افزود: ایران یک کشور چندوجهی از نظر نگاه سیاسی است اما این نگاه سیاسی نباید تبدیل به تهمت شود، نظام انتخاباتی ما تاکنون سالم بوده و این امر قطعاً ادامه خواهد یافت.

قمی بر جایگاه خاص ایدئولوژیک و سیاسی کشور تاکید و تصریح کرد: اسرائیل از نظر ما رژیمی غاصب است و هر دولتی که با اسرائیل بجنگند مورد حمایت ما خواهد بود و امروز خط مبارزه با اسرائیل در سوریه، فلسطین و لبنان است.

وی با تأکید بر نقش هوشمندانه و هدایتگر رهبری در دیپلماسی هسته‌ای، خاطرنشان کرد: ایران تنها کشوری است که بعد از اجرای بند هفت سازمان ملل و صدور قطعنامه علیه ایران، آن را بدون جنگ و خون‌ریزی ملغی کرد.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری مازندران در پایان به دستاوردهای برجام اشاره و اظهار کرد: امروز با هشیاری رهبری و پایداری مردم، صاحب صنعت هسته‌ای هستیم، تحریم‌ها را شکستیم و در شورای اجرایی برجام، آمریکا به‌خاطر تصویب تحریم‌ها محکوم شد و اینها نصرت خداوند است.
,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه