اخبار داغ

استاد من زیر درخت آلبالو گم شده!

استاد من زیر درخت آلبالو گم شده!
چندی پیش جعفر مهراد بنیانگذار پایگاه استنادی علوم جهان اسلام از معرفی پژوهشگران پر استناد سال ۲۰۱۶ میلادی خبر داد اما سایت دیگری از برگزیده شدن یکی از روسای دانشگاههای کرمان در این بین خبر داد که به جز روابط عمومی دانشگاه رسانه دیگری این خبر را تایید نکرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از “دانشجوآزاد” در تاریخ اول آذرماه ۹۵ خبری مبنی بر انتخاب یکی از روسای دانشگاههای کرمان در فهرست پراستنادترین پژوهشگران جهان در سایت دانشگاه شهید باهنر کرمان منتشر شد که ایشان استاد و پژوهشگر نمونۀ جمهوری اسلامی ایران، در فهرست پراستنادترین پژوهشگران سال ۲۰۱۶م، براساس مستندات تامسون رویترز(ISI) برگزیده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دانشجوآزاد,

, , ,

چندی پیش نیز جعفر مهراد بنیانگذار پایگاه استنادی علوم جهان اسلام  در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، از معرفی پژوهشگران پر استناد سال ۲۰۱۶ میلادی خبر داد و گفت: از جمع دانشمندان پر استناد نام ۷ پژوهشگر برجسته ایرانی نیز معرفی شده است.

, خبرگزاری فارس,

داوود دومیری گنجی و محسن شیخ الاسلامی اساتید دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل،‌ مهدی دهقان، استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر و طاهر نیک نام استاد دانشگاه صنعتی شیراز در حوزه مهندسی، سعید عباس بندی استاد دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، شهرام رضاپور استاد دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در رشته ریاضیات افتخارآفرینان تولید علم با بالاترین استنادات در بین سایر پژوهشگران و دانشگاه‌های کشور به شمار می‌آیند. (http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950717000289)

,

 

,

در بین اسامی اعلام شده نامی از رئیس دانشگاه کرمان به چشم نمیخورد! به همین خاطر به سایت اصلی

,

Highly Cited Researchers – Thomson Reuters مراجعه کردیم تا صحت و سقم اخبار منتشر شده را بررسی کنیم. در سایت مذکور همانطور که ملاحظه می نمایید اسامی داوود دومیری گنجی، محسن شیخ الاسلامی، مهدی دهقان، طاهر نیک نام، سعید عباس بندی، شهرام رضاپور براساس مستندات تامسون رویترز وجود دارد اما باز هم نامی از رئیس دانشگاه کرمان نیست!

, Highly Cited Researchers – Thomson Reuters,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

 

,

به دنبال این موضوع با دفتر ریاست دانشگاه تماس گرفتیم که طی آن مسئول روابط عمومی اعلام داشت، نامه ای برای آقای دکتر ارسال شده بود که وی در فهرست پراستنادترین پژوهشگران جهان سال ۲۰۱۶ قرار گرفته است و ما از طریق دفتر ریاست ضمن عنوان تبریک به ایشان این مساله را در سایت دانشگاه رسانه ای کردیم اما به طور کلی تا دسامبر ۲۰۱۶  این مساله در رسانه ها اعلام نخواهد شد.

,

و حال که یک ماه از دسامبر ۲۰۱۶ گذشته است هنوز هم نامی از رئیس دانشگاه کرمان در سایت Highly Cited Researchers – Thomson Reuters  وجود ندارد!

, Highly Cited Researchers – Thomson Reuters,

و ظاهرا نام دکتر گم شده است!

,

پایگاه خبری “دانشجوآزاد” جهت پیگیری این موضوع مجددا با حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تماس گرفت که متاسفانه هیچکدام پاسخگو نبودند.

, دانشجوآزاد,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه