اخبار داغ

اجرای طرح کانون مدرسه در آذربایجان‌غربی

اجرای طرح کانون مدرسه در آذربایجان‌غربی
دانش‌آموزان مدارس استان با اجرای طرح کانون مدرسه دروس خود را در قالب فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آموزش می‌بینند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،این طرح که براساس آن از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های مربیان مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و به منظور درونی‌کردن مفاهیم درسی و ترویج کتاب‌خوانی استفاده میشود، در 2 محیط متفاوت با حضور دانش‌آموزان در مراکز فرهنگی و هنری و مربیان کانون در مدارس استان در حال اجرا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

نقاشی، معرفی کتاب قصه‌های چهارده معصوم(ع) و قصه‌گویی، روخوانی کتاب کلاغ خنزر پنزری و اجرای نمایش خلاق بر اساس این کتاب، قصه‌گویی خشم قلمبه، انجام فعالیت‌های علمی بر اساس کتاب یکی بود و برپایی کارگاه‌های ادبی بخشی از فعالیت‌های کانون شماره یک ارومیه را در طرح کانون مدرسه به خود اختصاص داده است.

,

حضور دانش‌آموزان مدارس در کارگاه‌های نقاشی، اجرای نمایش خلاق، قصه‌گویی و ساخت تابلوهایی با استفاده از احادیث کتاب هدیه‌های آسمانی بخشی از برنامه‌های مرکز فرهنگی و هنری شماره2 ارومیه در اجرای طرح کانون مدرسه است.

,

طرح کانون مدرسه با انجام فعالیت‌هایی از قبیل روخوانی درس‌هایی از کتاب فارسی(خوانداری) و آشنایی با احادیثی از ائمه(ع) با موضوع بخشندگی و ساخت طرح دیواری «پیراهن بهشتی» با حضور دانش‌آموزان مدارس در کانون شماره 3 ارومیه اجرا می‌شود.

,

روخوانی کتاب با مباحث کتاب علوم و درس آب، معرفی گروه‌های سنی و نحوه انتخاب کتاب، برپایی کارگاه نقاشی با موضوعاتی از کتاب هدیه‌های آسمانی(مسجد) و مطالعات اجتماعی(خانه‌های مختلف)، برگزاری مسابقه سوالات طلایی با مشارکت معلم مربوطه، قصه‌گویی از کتاب هدیه‌های آسمانی، اجرای طرح میان‌وعده سالم، قصه‌گویی توسط دانش‌آموزان، اهدای کارت‌های اعضای جدید، امانت‌دهی کتاب بخشی از برنامه‌های مجتمع شهید رسول فرخی ارومیه را به خود اختصاص داده است.

,

همچنین در قالب این طرح، برنامه‌های متنوع و مختلفی از سوی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان‌های مختلف آذربایجان‌غربی به مرحله اجرا در خواهد آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه