اخبار داغ

طی پخش ویدئویی از توییتر؛

دو پاسپورت جمهوری آذربایجان در بین نیروهای داعشی کشف شده است! + تصاویر

دو پاسپورت جمهوری آذربایجان در بین نیروهای داعشی کشف شده است! + تصاویر
نیروهای عراقی با انتشار ویدئویی در حساب توییتر خود، تصاویری از پاسپورت های متعلق به شهروندان خارجی در بین نیروهای تکفیری داعش را منتشر کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به  نقل از آناج،  با ادامه داشتن عملیات جنگی به منظور پاک سازی موصل، نیروهای عراقی در حساب کاربری توییتر خود  ویدئویی را در خصوص پاسپورت های متعلق به شهروندان خارجی که در بین نیروهای تکفیری داعش حضور دارند را به اشتراک گذاشته‌‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,  با ادامه داشتن عملیات جنگی به منظور پاک سازی موصل، نیروهای عراقی در حساب کاربری توییتر خود  ویدئویی را در خصوص پاسپورت های متعلق به شهروندان خارجی که در بین نیروهای تکفیری داعش حضور دارند را به اشتراک گذاشته‌‌اند.,

در این ویدئوی منتشر شده، دو پاسپورت شهروند جمهوری آذربایجان وجود دارد که احتمال وجود پاسپورت‌‌های بیشتر آذربایجان در بین این نیروها نیز احتمال می‌‌رود. لذا چگونگی ورود آنها و افشاء این پاسپورت‌‌ها با هویت آذربایجان هنوز معلوم نیست.

,

شایان ذکر است؛ خبرگزاری‌‌های آذربایجان، احتمال کشته شدن این شبه نظامیان داعشی به دست نیروهای عراقی را دلیل انتشار این ویدئو عنوان می‌‌کنند.

,

گفتنی است؛ به غیر از دو پاسپورت متعلق به جمهوری آذربایجان، چند پاسپورت‌‌های روسی و تعداد زیاد پاسپورت عربی نیز به چشم می‌‌خورد.

,

خاطر نشان می‌‌‌کنیم، از چند وقت پیش جلب نفراتی از جمهوری آذربایجان به گروه‌‌های تکفیری و پیوستن برخی از شهروندان آذری به داعشیان حاضر در عراق خطرات موجود و نا امنی در منطقه را دو چندان کرده است.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه