اخبار داغ

جشنواره استانی فیلم و فیلم نامه نویسی در جاسک برگزار می شود

جشنواره استانی فیلم و فیلم نامه نویسی در جاسک برگزار می شود
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جاسک گفت: جشنواره استانی فیلم و فیلم‌نامه نویسی هم‌زمان با هفته قرآن و عترت، هفدهم اسفندماه در جاسک برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛عبدالرحمن لشکریزاده سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جاسک در گفتگو با مکران نیوز اظهار کرد:بهره گیری از ابزار هنر برای ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی، بهره گیری از ابزار هنر در راستای ترویج و گسترش سبک زندگی اسلامی – ایرانی در جامعه و بسط و گسترش حوزه فیلم سازی از طریق تربیت و آموزش هنرمندان متعهد و خلق آثار هنری و دینی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مکران نیوز ,

وی با بیان اینکه فراهم کردن بستری مناسب برای ارائه آثار الهام گرفته از مفاهیم قرآن و عترت از دیگر اهداف برگزاری جشنواره است، اظهار کرد: انعکاس حضور و تجلی مفاهیم قرآن و عترت در هنر، زبان، ادب وتعلیم و تربیت ایران اسلامی، حضور مفاهیم قرآن و عترت در زندگی مسلمانان را میتوان از دیگر اهداف این جشنواره برشمرد.

,

لشکری زاده با اشاره به تقویم اجرایی این همایش، تاکید کرد: آخرین مهلت ارسال آثار غیر قابل تمدید و تا چهاردهم اسفند ماه است و نتایج برگزیدگان نیز هفدهم اسفندماه اعلام می‌شود.

,

وی افزود :این جشنواره به مناسبت هفته قرآن و عترت در تاریخ هفدهم اسفند ماه سال جاری به مدت ٢ روز بصورت استانی در شهرستان جاسک برگزار می گردد و از عناوین مهم این جشنواره می توان به ارائه فیلم کوتاه و فیلم نامه نویسی با موضوعات قرآنی و کارگاه های ٢ روزه آموزشی اشاره کرد.

,

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جاسک در پایان گفت: جاسک در زمینه فیلمسازی قدمتی دیرینه دارد و در سال های نه چندان دور در این عرصه هنرمندان جاسکی یادگارهای بسیاری را از خود برجای گذاشته اند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه