اخبار داغ

بامداد امروز در شرق اصفهان رخ داد؛

قطع دو دست شهروند ۵۰ ساله براثر گیرکردن زیر جک کمپرسی+ عکس

قطع دو دست شهروند ۵۰ ساله براثر گیرکردن زیر جک کمپرسی+ عکس
مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با اشاره به امدادرسانی تکنسین‌های اورژانس به فرد ۵۰ ساله‌ای که هر دودستش بین جک کمپرسی گیرکرده و از ساعد قطع‌شده بود، تأکید کرد: در صورت تأخیر در امدادرسانی، خطر مرگ جان مصدوم را تهدید می‌کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در گفتگو با صاحب‌نیوز، از امدادرسانی نیروهای اورژانس پایگاه کوهپایه به حادثه‌ای در مجموعه ستاره کویر خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب‌نیوز,

غفور راستین در این رابطه توضیح داد: طی تماسی در ساعت 00:26 بامداد امروز با اتاق فرمان اورژانس، اعلام امداد خواهی برای حادثه گیرکردن دست فردی زیر جک کمپرسی شد.

,

وی بابیان اینکه نیروهای اورژانس فوری به محل حادثه اعزام شدند، با اظهار تأسف گفت: هر دو دست مَرد 50 ساله ای که دستانش بین جک کمپرسی گیر کرده بود از ساعد قطع شده بود.

,

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با بیان اینکه در صورت تأخیر تکنسین‌های اورژانس احتمال به اغما رفتن بیمار وجود داشت، اظهار کرد: تکنسین‌های اورژانس با مشاهده این صحنه، سریعاً اقدام به سرم درمانی، پانسمان، کنترل خونریزی و فیکس کردن بیمار کردند.

,

راستین گفت: تکنسین های اورژانس با توجه به جراحت شدید مصدوم، آن را به بیمارستان فوق تخصصی الزهرا (س) انتقال دادند.

,

, , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه