اخبار داغ

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فریدن:

پروژه عمرانی امامزادگان احمد و ابراهیم (ع) بویین و میاندشت آغاز شد

پروژه عمرانی امامزادگان احمد و ابراهیم (ع) بویین و میاندشت آغاز شد
حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی از آغاز پروژه عمرانی امامزادگان احمد و ابراهیم (ع) بویین و میاندشت خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فریدن اظهار کرد: با پیگیری‌های مستمر انجام‌شده، پروژه عمرانی امامزادگان احمد و ابراهیم (ع) بویین و میاندشت آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, احب نیوز,

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس نصیر الاسلامی در این رابطه گفت: این پروژه شامل نماکاری داخل گنبد، سقف و بالای ستون‌های داخل حرم مطهر این امامزاده عظیم الشان است که در این فعالیت عمرانی از هنرهای آیینه‌کاری، گچ‌بری و مقرنس‌کاری استفاده می‌شود.

,

وی ادامه داد: این عملیات عمرانی در مساحت 400 مترمربع و در مدت هفت ماه و بااعتباری بالغ‌بر یک میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی، نذورات امامزاده و کمک‌های خیران انجام می‌شود.

,

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فریدن گفت: نسب این امامزادگان عظیم‌الشأن با توجه به نظر اهالی، معتمدان و شجره‌نامه موجود و تأیید آقای فلسفی از مرکز تحقیقات کتابخانه آستان قدس رضوی به امام همام حضرت موسی بن جعفر (علیه‌السلام) می‌رسد.

,

آستان امامزادگان احمد و ابراهیم (علیهماالسلام)، 25 کیلومتری غرب شهرستان فریدن و 150 کیلومتری استان اصفهان و در شهرستان بویین میاندشت واقع شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه