اخبار داغ

پس از پیگیری های خبرنگاران اصفهانی؛

مدیران کل بهزیستی و ورزش پای درددل ووشوکار نجف آبادی نشستند+ تصاویر

مدیران کل بهزیستی و ورزش پای درددل ووشوکار نجف آبادی نشستند+ تصاویر
پس از پیگیری های خبرنگاران اصفهانی، مسئولین بهزیستی و ورزش استان اصفهان به خانه محمد حقیقی، ووشوکار آسیب دیده قطع نخایی رفتند و پای درد دل این ورزشکار جوان نشستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میدان نیوز، پس از پیگیری های خبرنگاران اصفهانی، مسئولان بهزیستی و ورزش استان اصفهان به خانه محمد حقیقی، ووشوکار آسیب دیده قطع نخایی رفتند و پای درد دل این ورزشکار جوان نشستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میدان نیوز,

در این ملاقات سعید صادقی مدیرکل بهزیستی، دکتر سلطان حسینی، مدیرکل ورزش و جوانان، مهدی اسدی، رییس هیئت ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی و محمدرضا باباگلیان رییس هیئت جانبازان و معلولین استان اصفهان حضور داشتند.

,

پس از صحبت های ابتدایی محمد حقیقی مبنی بر تشریح وضعیت جسمی اش و نوع ضایعه نخاعی، صادقی راهکارهای خوبی مبنی بر روند فعالیت های ورزشی و حرکتی اش به وی ارائه دادند.

,

در ادامه سلطان حسینی هماهنگی های لازم برای ورود این ورزشکار به عرصه های مختلف ورزش جانبازان و معلولین را با آقای باباگلیان انجام دادند و همچنین از طرف گروه توسعه کار آفرینی ثمین بانک رسالت استان اصفهان مبلغ 15 میلیون تومان وام قرض الحسنه 2% برای وی در نظر گرفته شد.

,

در پایان برای اشتغال محمد حقیقی نیز پیشنهادات خوبی مطرح شد.

,

محمد حقیقی ووشوکار نجف‌آبادی بامداد پنجشنبه 26 آذرماه سال گذشته در سانحه تصادف در جاده تیران- نجف‌آباد قطع نخاع شد و از آن زمان مجبور شد با دنیای ووشو خداحافظی کند و برای همیشه ویلچرنشین شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه