اخبار داغ

همزمان با روز بزرگداشت شهدا؛

سومین جشنواره جبهه مجازی در حوزه ایثار و شهادت برگزار می شود

سومین جشنواره جبهه مجازی در حوزه ایثار و شهادت برگزار می شود
22اسفندماه به مناسبت روز بزرگداشت شهدا، سومین جشنواره کشوری جبهه مجازی در حوزه ایثار و شهادت برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرافلاک سومین جشنواره کشوری جبهه مجازی به منظور شناسایی و تجلیل از مدیران کانال های تلگرامی و صفحات اینستاگرام فعال در حوزه ایثار و شهادت به همت بنیاد شهید همزمان با روز بزرگداشت شهدا در 22اسفندماه برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرافلاک,

هدف از این جشنواره که در سومین سال متوالی برگزار می شود توسعه، ترویج،تحکیم و نهادینه کردن فرهنگ پایداری، ایثار و شهادت،  زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و یجاد بستر مناسب برای بروز خلاقیت های فرهنگی و رسانه ای در جبهه مقاومت و جنگ نرم است.

,

 تلاش برای حفظ دستاوردهای ایثار و شهادت، حمایت از تولید آثار فرهنگی رسانه ای در جهت اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت، شناسایی و حمایت از عوامل تقویت کننده فرهنگ رسانه های جهاد، ایثار و شهادت و تجلیل از فعالان و افسران جنگ نرم در مقابله با دشمن از دیگر اهداف این جشنواره عنوان شده است.

,

 تکریم و تجلیل از 3 نویسنده  فعال در کانال های تلگرامی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تکریم و تجلیل از  3 نفر فعال در  اینستاگرام با محوریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم و تجلیل از نویسنده  3 مطلب و یا عکس، برحسب میزان بازدید کننده در اپلیکیشن های تلگرام و اینستاگرام با محوریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از جمله بخش های در نظر گرفته شده برای این جشنواره است.

,

ثبت نام و شرکت در جشنواره به صورت اینترنتی است و علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند از یکم تا17 بهمن ماه  نسبت به تکمیل فرم ثبت نام در سایت ایثار و پایگاه  خبری حیات اقدام کنند ضمناً آثار ارسال شده در 10 اسفندماه مورد داوری قرار می گیرند.

,

 برهمین اساس آثار برگزیده در کانال های تلگرامی و صفحات اینستاگرام 15 اسفند ماه در نمایشگاه در معرض دید قرار خواهند گرفت و مراسم جشنواره و اهدای جوایز نیز  16 اسفندماه برگزار می شود.جزییات بیش تر و فراخوان این جشنواره در آدرس http://jashnvareh.hayat.ir/jashnvareh قابل مشاهده است.

, http://jashnvareh.hayat.ir/jashnvareh,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه