اخبار داغ

اولین نمایشگاه سیار کتاب در مدارس سیریک دایر شد+ تصاویر

اولین نمایشگاه سیار کتاب در مدارس سیریک دایر شد+ تصاویر
نمایشگاه سیار کتاب کودک و نوجوان با بیش از یک هزار عنوان و 5 هزار جلد کتاب با موضوعات مختلف ، علمی ،فرهنگی ، هنری ، آموزشی، شعر، داستان، قرآنی ،روانشناسی ، تاریخی، ورزشی از امروز تا پایان دهه مبارک فجر در مدارس شهرستان سیریک دایر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی کریمی زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک در گفتگو با آذینی اظهار کرد: این نمایشگاه سیار در  هر کدام از مدارس ابتدایی  به مدت 2 روز  دایر است  تا دانش آموز ان علاوه بر خرید کتاب و بازدید از نمایشگاه بتوانند از برنامه های جانبی که در کنار نمایشگاه در قالب بسته های فرهنگی تهیه شده استفاده لازم برده باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذینی ,

وی افزود: این نمایشگاه با تخفیف 30 درصدی برای  خرید دانش آموزان و 20 درصدی برای خرید والدین و عموم مردم دایر شده است.

,

کریمی زاده ابراز کرد:  یکی از اهداف مهم برپایی این نمایشگاه ترویج و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی میان دانش آموزان، آشنا کردن خواننده با فرهنگ ها، تشابهات و تفاوت های مختلف فرهنگی جوامع و تشویق دانش آموزان برای خواندن کتاب های غیر درسی برای ارتقای سطح معلومات دانش آموزان دانست.

,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک یادآور شد: مدرسه مکان مناسبی برای آشنایی با کتاب و تقویت روحیه کتابخوانی است و باید کتاب به عنوان  بخشی از جامعه به یک فرهنگ تبدیل شود و آن هم نه به منزله امری فرعی، تفننی و سرگرمی، بلکه به منزله امری مهم و ضروری برای دانش آموزان تبدیل شود.

,

کریمی اذعان کرد: بدون تردیدی کتاب یکی از ارزشمندترین فرآورده های بشر است که دین و دنیای بشر و جان و جسم انسان به برکت کتاب تامین و تغذیه شده است و کتاب قرآن سرچشمه زلال همه کتاب های بشری و الهی است.

,

وی اضافه کرد: این نمایشگاه با همکاری انتشارات آپا ،مهر از استان قم و آموزش و پرورش شهرستان سیریک در مدارس شهرستان برپا شده است.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه