اخبار داغ

فرمانده انتظامی شاهین دژ خبر داد:

کشف 5 کیلوگرم تریاک در شاهین دژ + تصاویر

کشف 5 کیلوگرم تریاک در شاهین دژ + تصاویر
فرمانده انتظامی شاهین دژ گفت: با تلاش مأمورین پلیس مبارزه بامواد مخدر مقدار 5 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و در این زمینه دو نفر دستگیر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شاهین پیام سرهنگ رضا ظهیریان فرمانده انتظامی شهرستان شاهین دژ در گفتگو با خبرنگار شاهین پیام از کشف 5 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک خبر داد و افزود: در این زمینه 2 نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی داده شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاهین پیام,

وی در توضیح نحوه شناسایی و عملیات کشف گفت:مقارن ساعت 8 صبح مورخه 95/10/26 برابر اخبار واصله از منابع و مخبرین مبنی بر اینکه فردی از استان کردستان فعالیت خود را در امر توزیع مواد مخدر در شهرستان شاهین دژ آغاز نموده است لذا پس از مکاتبه با پلیس عملیات ویژه استان و با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و ردزنی از موقعیت های سوژه نهایتا در ساعت 10 معلوم گردید فرد مذکور با دو دستگاه خودرو سمند و پژو و رانندگانی که هویت معلوم داشتند وارد حوزه استحفاظی این پلیس گردید.

,

فرمانده انتظامی شاهین دژ افزود: پس از تعقیب و مراقبت های ویژه  و مورد معامله قرار گرفتن موضوع  یکی از آنها با خوروی پژو 405 با شماره پلاک معلوم روبروی اداره ثبت احوال جهت انجام معامله حاضر و در ابتدا قصد گرفتن وجه را نموده و سپس مواد را تحویل نماید که با شگردهای خاص پلیسی نسبت به توقیف خودرو اقدام و فرد مورد نظر دستگیر شد.

,

سرهنگ ظهیریان اظهار کرد:در بازرسی های اولیه از داخل خودرو یک دستگاه کارتخوان متعلق به بانک ملت شهرستان همدان و یک دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر کیلویی کشف و خودروی مذکور به همراه راننده به مقر دلالت و اکیپ جهت توقیف خودروی دیگر و دستگیری راننده  به خیابان رسالت اعزام و نهایتا خودروی سمند با شماره پلاک معلوم و راننده هویت معلوم را در کوچه های کشتارگاه مشاهده و نهایتا خودروی مذکور را متوقف  و به همراه راننده به مقر دلالت داده شد.

,

فرمانده نیروی انتظامی در خصوص نحوه جاسازی این مواد ابراز کرد:پس از بازرسی خودروی سمند مواد مخدر از نوع تریاک در 4 بطری به صورت ماهرانه جاسازی نموده بودند که پس از توزین مواد مکشوفه، 5 کیلوگرم مشخص گردید و در این خصوص پرونده تکمیل و به دادسرا ارسال گردید.

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه