اخبار داغ

قاتل فراری سردشتی دستگیر شد

قاتل  فراری سردشتی دستگیر شد
سرپرست فرماندهی انتظامی سردشت گفت: شخصی که پسر عموی خود را در سردشت به قتل رسانده بود در یکی از روستاهای مهاباد دستگیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرپرست فرماندهی انتظامی سردشت  در گفت و گو با خبرنگار بُلفَت اظهار کرد: شخصی که مدتی پیش به دلیل قتل پسر عموی خود متواری شده بود در یکی از روستاهای مهاباد دستگیر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بُلفَت,

سرهنگ فیض الله علیزاده افزود: قاتل روز گذشته در جریان کار اطلاعاتی دقیق نیروهای انتظامی شهرستان و با هماهنگی دستگاه قضایی در حالی که در منزل یکی از اقوامش مخفی شده بود دستگیر و پس از تشکیل پرونده روانه دادگاه سردشت گردید.

,

وی با اشاره به جزئیات این قتل تصریح کرد: قاتل 22 ساله در (2دی) امسال با حضور در درب منزل مقتول در بلوار شلماش و بالا گرفتن نزاع و درگیری، پسر عموی خود را از ناحیه قفسه سینه مورد ضربه چاقو قرار داده بود.

,

سرهنگ علیزاده گفت: مقتول بلافاصله به اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) سردشت منتقل شد اما متاسفانه به دلیل شدت جراحت جان خود را از دست داد.

,

سرپرست فرماندهی انتظامی سردشت در رابطه با سابقه دار بودن قاتل بیان کرد: قاتل مجرد و دارای یک فقره نزاع و درگیری بوده و همچنین سابقه زندانی شدن را هم داشته است.

,

وی خاطر نشان کرد: مقتول 35 ساله و صاحب 3 فرزند بوده است.

,

سرپرست فرماندهی انتظامی سردشت با درخواست از شهروندان در خصوص عدم نگهداری هرگونه سلاح در منازل شخصی افزود: نگهداری اسلحه سرد و گرم همچون یک شیطان خاموش بوده و زمانیکه در دسترس باشد انسان را وسوسه می کند که از آن استفاده کرده و منجر به پشیمانی مادام العمر می شود.

,

شهرستان سردشت با جمعیت 120 هزار نفر در جنوب آذربایجان غربی قرار گرفته و هم مرز با اقلیم کردستان عراق است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه