اخبار داغ

پیگیری زاهدانه از مشکل قطع برق در زاهدان؛

تعمیرات پست های توزیع برق علت اصلی قطعی برق

تعمیرات پست های توزیع برق علت اصلی قطعی برق
در پی گلایه مندی های مردم زاهدان در قطعی مکرر برق مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق گفت: تعمیرات پُست های توزیع برق علت اصلی قطعی برق می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شجاعی مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق در گفت وگو با خبرنگار زاهدانه با اشاره به انتشار خبری مبنی بر"تاریکی میهمان ناخوانده شهروندان زاهدانی/ از نارضایتی مردم در شب های امتحان تا بازگو کردن مشکلات شهری در فضای مجازی" در این پایگاه خبری اظهار داشت: این خاموشی ها مربوط به شرکت برق منطقه ای است اما این اداره در مقام خدمت رسانی به مردم موضوع قطعی برق در زاهدان را در دستور کار قرار داده که علت این مهم ایجاد زمینه رفاه مردم در ایام تابستان برای داشتن برق پایدار می باشد.
وی در تکمیل مطلب فوق بیان داشت: با هدف انجام تعمیرات پیشگیرانه در تابستان و داشتن برق مطمئن و پایدار در این فصل از سال، شرکت برق منطقه ای در کمترین زمان مصرف برق در ماههای دی و بهمن تعمیرات خود را در پُست های توزیع برق انجام می دهد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زاهدانه , تاریکی میهمان ناخوانده شهروندان زاهدانی/ از نارضایتی مردم در شب های امتحان تا بازگو کردن مشکلات شهری در فضای مجازی,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه