اخبار داغ

فرمانده جدید انتظامی شهرستان چالدران معرفی شد

فرمانده جدید انتظامی شهرستان چالدران معرفی شد
سرهنگ حسام صلاحی به عنوان فرمانده جدید انتظامی این شهرستان معرفی و از زحمات سرهنگ امیر درستی فرمانده سابق انتظامی این شهرستان با اهدا لوح تقدیر و کادو تجلیل شد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نوای چالدران،،این مراسم که با حضور جمعی از فرماندهان انتظامی شهرستانهای شمال استان ، اعضای شورای تامین ، روحانیون اهل تسنن و تشیع و اقشار مختلف مردم در محل مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان ترتیب یافته بود سرهنگ حسام صلاحی به عنوان فرمانده جدید انتظامی این شهرستان معرفی و از زحمات سرهنگ امیر درستی فرمانده سابق انتظامی این شهرستان با اهدا لوح تقدیر و کادو تجلیل شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نوای چالدران,

همچنین در این مراسم با اعطای حکم سرهنگ ناصر رحیم اوغلی به عنوان جانشین فرماندهی انتظامی چالدران معرفی شد .

,

فرمانده انتظامی استان در این مراسم با تقدیر و تشکر از زحمات پرسنل نیروی نظامی و انتظامی شهرستان چالدران از این شهرستان به عنوان کم جرم ترین شهرستانهای استان یاد کرد و گفت :این عنوان در سایه همکاری و همدلی مردم این شهرستان با نیروهای نظامی و انتظامی بدست آمده است .

,

سردار اصلانی با بیان اینکه خدمت به ملت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک افتخار برای مسئولین بویژه سبز پوشان ناجا به حساب می آید افزود:امروزه در سایه تلاش شبانه روزی تمامی نیروهای امنیتی ، مرزبانی ، نظامی و انتظامی امنیت پایدار در تمام مناطق ایران اسلامی حاکم است.

,

وی از شهرستان چالدران به عنوان یکی از شهرستانهای کم بر خوردار استان یاد کرد و گفت: انتظامی استان در جهت ارائه خدمت به مردم و جلوگیری از مراجعه آنان به مرکز استان و شهرستانهای همجوار شعبه صدور گواهینامه و مرکز اخذ آزمون گواهینامه رانندگی پایه 2 برنامه ریزیهای لازم انجام شده است .

,

فرماندار شهرستان چالدران نیز در این مراسم با اعلام اینکه این شهرستان دارای 180 کیلومتر محور ارتباطی با 4 شهرستان شمال استان از جمله خوی ، ماکو ، چایپاره و شوط را دارا می باشد ، افزود: در جهت جلوگیری و کاهش تصادفات جاده ای در این شهرستان وجود پلیس راه بسیار ضروری است .

,

کریم  حسین زاده خاطر نشان کرد : در خصوص راه اندازی پلیس راه در این شهرستان از سوی خیرین افزون بر 2 هزار مترمربع زمین در اختیار انتظامی این شهرستان قرار داده شده است.

,

 

,

در پایان مراسم نمایشگاه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر شهرستان چالدران با حضور فرماندار و فرماندهی انتظامی استان افتتاح شد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه