اخبار داغ

عضو شورای شهر کرج مطرح کرد؛

لزوم حمایت از سازمان استعدادهای درخشان در کرج

لزوم حمایت از سازمان استعدادهای درخشان در کرج
عضو شورای شهر کرج بر لزوم حمایت از سازمان استعدادهای درخشان و تبدیل آن به سازمان مستقل تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میر ابراهیم صدیق در گفتگو با خبرنگار اسنا درحاشیه جلسه مدیرکل و مدیران نواحی آموزش و پرورش استان البرز با اعضای شورای شهر کرج ، ضمن تقدیر و تشکر از آموزش و پرورش البرز به واسطه عملکرد خوب و مطلوب، اظهار کرد: به طور قطع آموزش و پرورش خوب تربیت نیروی انسانی فرهیخته را به دنبال دارد.

وی با تاکید بر لزوم حمایت از سازمان استعدادهای درخشان و تبدیل آن به سازمان مستقل، افزود: حمایت از دانش اموزان مراکز آموزشی که همگی از نخبگان و تیزهوشان همچنین مخترعین هستند امری الزامی است.

عضو شورای شهر کرج خاطرنشان کرد: امید است امکان امضا تفاهم نامه فراهم شود تا دانش آموزان بتوانند با خیال راحت و فراق بال به پژوهش و اختراع بپردازند، باید به این مهم تاکید کرد که دانش آموزان جز بهترین های شهر و استان محسوب می شوند.

صدیق در بخش دوم از صحبتهای خود به موضوع تداخل برخی از مدارس در کار اصناف اشاره کرد و افزود: همگی باید تلاش کنیم در کاری های تخصصی به فعالیت بپردازیم.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش باید به کار تخصصی خود که پرورش دانش آموزان این مرز و بوم است، بپردازد چرا که پرداختن به تهیه و توزیع لباس در مدارس از نظر شان و جایگاه مدارس با اشکالاتی مواجه است.

صدیق تهیه پوشاک مدارس را حق و تخصص اتاق اصناف و اتحادیه پوشاک دانست و گفت: باید در زمان تهیه البسه با اتاق اصناف و اتحادیه پوشاک آموزش و پرورش هماهنگی صورت گیرد ولی اقدامات نهایی به اصناف واگذار شود.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اسنا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه