اخبار داغ

وقتی اراده ملی با عزم ملی همراه شود؛

کارآفرین زنجانی با صادرات قارچ موفقیت های خود را تکمیل کرد/تولید 20 تن قارچ در ماه

کارآفرین زنجانی با صادرات قارچ موفقیت های خود را تکمیل کرد/تولید 20 تن قارچ در ماه
کارآفرین زنجانی در راستای اقتصاد مقاومتی با پرورش قارچ زمینه اشتغال 8 نفر را فراهم کرده و محصولات تولید خود را به خارج از استان زنجان صادر می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ الهام حسنلو امروز در گفت و گو با عصر زنجان، با بیان اینکه کارشناس رشته مهندسی کشاورزی هستم، اظهار کرد: نزدیک به سه سال است که با همت خودم و کمک خانواده توانسته کار پرورش قارچ را در زنجان راه اندازی کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با اشاره به اینکه دوره های مربوط به پرورش قارچ را در دانشگاه سپری کرده ام، تصریح کرد: تحصیلات دانشگاهی و علاقه به پرورش قارچ سبب شده است تا خودم دست به اشتغال زایی بزنم.

,

کارآفرین عرصه اقتصاد مقاومتی به نحوه اشتغال زایی خود اشاره کرد و گفت: ابتدا با کمک خانواده با اعتبار 8 میلیون تومان اقدام به خرید قفسه بندی، مواد اولیه و دستگاه آلات پرورش قارچ کردم.

,

پرورش قارچ نیاز به اعتبار و هزینه زیادی ندارد

, پرورش قارچ نیاز به اعتبار و هزینه زیادی ندارد,

حسنلو با بیان اینکه پرورش قارچ جزو اشتغال زایی هایی است که ریسک زیادی دارد، گفت: پرورش قارچ نیاز به اعتبار و هزینه زیادی ندارد امکان دارد ابتدا با مشکلات و سختیهایی روبه رو می شود سپس می تواند به راحتی از محصولات خود برداشت کند.

,

وی با اشاره به اینکه ابتدا کار پرورش قارچ خود را در پارکینک منزل آغاز کرده ام، گفت: قارچ های تولیدی در پارکینک با ظرفیت 5 تن بوده است.

,

 کار افرین عرصه اقتصاد مقاومتی به تسهیلات دریافتی برای اشتغال زایی اشاره کرد و گفت: 30 میلیون تومان وام اقتصاد مقاومتی از بسیج سازندگی در راستای گسترش سالن های پرورش قارچ دریافت کرده ام.

,

برداشت ماهیانه 20 تن قارچ توسط کارافرین زنجانی

, برداشت ماهیانه 20 تن قارچ توسط کارافرین زنجانی,

حسنلو با بیان اینکه با وام دریافتی نزدیک به 3 ماه است کارخانه ای را در راستای پرورش قارچ راه اندازی کرده ام، گفت: تعداد سالن های خود را به شش سالن با ظرفیت تولید 100 تن قارچ تبدیل کرده ام.

,

وی به میزان درآمد از پرورش قارچ اشاره کرد و افزود: میزان در آمد در طول سال متغیر است حدوداً ماهیانه یک میلیون تومان سود خالص از فروش محصولات تولیدی خود به دست می آورم.

,

کار آفرین عرصه اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه روزانه 500 و ماهیانه به طور میانگین 15 تا 20 تن قارچ در 6 سالن تولید می کنم، خاطرنشان کرد: نزدیک به سه ماه است که پرورش قارچ های صدفی و دارویی را شروع کرده ام.

,

اشتغال زایی برای 8 نفر در زنجان

, اشتغال زایی برای 8 نفر در زنجان,

حسنلو با بیان اینکه برای 8 نفر به صورت مستقیم در استان زنجان و 9 نفر در خارج از استان اشتغال زایی کرده ام، تصریح کرد: خوشحالم که توانسته ام با فعالیت خود در زمینه پرورش قارچ برای 8 نفر اشتغال زایی کنم.

,

وی با اشاره به اینکه برای تولید قارچ دکمه ای مواد اولیه خود را از تهران تهیه می کنم، اظهار کرد: از صفر تا 100 مواد اولیه برای تولید قارچ های صدفی و دارویی را خودم انجام می دهم.

,

کارآفرین عرصه اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه مواد تولیدی خود را بدون واسطه در بازار به فروش می رسانم، خاطرنشان کرد: محصولات تولیدی خود را علاوه بر بازار داخلی استان به استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، تکاب، بیجار ، سلماس، میانه و خوی صادر می کنم.

,

حسنلو با اشاره به اینکه با پرورش قارچ روی پای خود ایستاده ام برای خودم ارزش زیادی دارد، گفت: در ابتدای شروع بکار پرورش قارچ با شکست های بزرگی مواجه شده بودم که با امید به خدا توانستم کار خودم را به ثمر برسانم.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه