اخبار داغ

با تلاش ماموران انتظامی زابل؛

۲۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان زابل کشف شد

۲۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان زابل کشف شد
فرمانده انتظامی زابل عنوان کرد: با تلاش و هوشیاری ماموران انتظامی شهرستان زابل، ۲۶ هزار و ۱۲۶ لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ غلامرضا نجابت در گفتگو با خبرنگار اوشیدا ابراز داشت: ماموران انتظامی شهرستان زابل در حین گشت زنی در شهر به یک کامیون کشنده مشکوک شدند و اقدام به بازرسی از آن کردند.

وی افزود: پس از توقف کامیون و بازرسی از آن توسط ماموران انتظامی مقدار ۲۶ هزار و ۱۲۶ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازووییل کشف و ضبط شد.

نجابت با بیان اینکه، گازوییل کشف شده، به کشور افغانستان قاچاق می شده است ادامه داد: پس از کشف سوخت قاچاق، متهم دستگیر و کامیون نیز متوقف شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با قاچاق، نیروی انتظامی شهرستان زابل به طور ویژه در این راستا اقدام کرده و بدون هر گونه تخفیف و چشم پوشی با متخلفان برخورد می کند.

نجابت در پایان گفت: به منظور مبارزه بیشتر با پدیده شوم قاچاق و سایر تخلفات در شهرستان زابل نیازمند یاری و اطلاع رسانی بیشتر از سوی مردم هستیم چرا که همکاری مردم، تلاش ها را ثمر بیشتر بخشیده و نتایج مطلوبتر را دربرنخواهد داشت.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه