اخبار داغ

انتقاد تند کاپیتان تیم زاگرس یاسوج از صدا و سیما کهگیلویه و بویراحمد

انتقاد تند کاپیتان تیم زاگرس یاسوج از صدا و سیما کهگیلویه و بویراحمد
کاپیتان تیم فوتبال زاگرس یاسوج با گلایه از صدا و سیمای استان گفت: برای اینکه تماشاگر برای بازی به ورزشگاه بیاید و تیم را تشویق کند خودمان باید این کار را انجام دهیم و صدا و سیمای استان هم هیچ همکاری نمی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهارفصل، صمد اکبری کاپیتان تیم فوتبال زاگرس یاسوج با بیان اینکه این تیم بازیکنان خوبی دارد و توانایی این را داریم که به لیگ یک صعود کنیم، گفت: با همه کمبودهایی که در تیم وجود دارد از هیچ جایی حمایت نمی شویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل,

وی با گلایه از صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای اینکه تماشاگر برای بازی به ورزشگاه بیاید و تیم را تشویق کند خودمان باید این کار را انجام دهیم و صدا و سیمای استان هم هیچ همکاری نمی کند.

,

, ,

اکبری با اشاره به اینکه صدا و سیما از چاروسا و دیشموک که جزو آخرین نقاط استان هستند خبر ورزشی پخش می کند اما خبر تیم زاگرس که در مرکز استان و بازی کشوری دارد را پخش نمی کند افزود: برای مسئولین استان هیچ اهمیتی ندارد که چند جوان به ورزشگاه می آید و از کارهای خلاف دور می شود.

,

کاپیتان تیم زاگرس با بیان اینکه من با فوتبال خداحافظی کرده بودم اما دیدم که این تیم بازیکن ندارد و به کمک نیاز دارد دوباره به فوتبال برگشتم، گفت: بازی هایی هست که تیم با 12 بازیکن به خارج از استان می رود.

,

وی بیان کرد: با پای شکسته و به خاطر این مردم به زمین چمن می روم و بازی می کنم.

,

, ,

اکبری گفت: به خود می بالم که در تیمی بازی می کنم که چند جوان کم سن و سال اینگونه خوب فوتبال بازی می کنند.

,

این بازیکن هم استانی در پایان صحبت های خود گفت: مسئولین شهر ما که به حرف امام و رهبری عمل نمی کنند که فرمودند:"در ورزش خرج کنید، اسراف نیست"، پس چرا مسئول هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه