اخبار داغ

نماینده اصلاح‌طلب مجلس دهم:

طبق اسناد و مدارک مالیات استان را افزایش و بودجه آذربایجان‌شرقی را کاهش داده‌اند/ آقای بهبودی اگر خیلی سواد دارید به ما هم یاد بدهید!

طبق اسناد و مدارک مالیات استان را افزایش و بودجه آذربایجان‌شرقی را کاهش داده‌اند/ آقای بهبودی اگر خیلی سواد دارید به ما هم یاد بدهید!
بهبودی گفت: بر اساس مستندات، میزان مالیات در نظر گرفته شده برای آذربایجان‌شرقی بیش از میانگین کشوری است و این اتفاقات درحالی رخ می‌دهد که بودجه استان نیز کاهش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهاب الدین بیمقدار در گفت‌وگو با خبرنگار  آناج در رابطه با موضوع افزایش مالیات آذربایجان‌شرقی، ابراز داشت: افزایش مالیات در کل کشور 10 درصد بوده که به نسبت استان‌ها این نرخ متفاوت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی افزود: این افزایش بر اساس ارائه عملکرد اتفاق افتاده است و تلاش همه نمایندگان استان این است که این افزایش با ارائه اسناد و مدارک از طرف نهادهای ذی‌ربط به حد معقول خود برسد.

,

نماینده مردم تبریز، اذرشهر و اسکو خاطرنشان ساخت: در این زمینه تلاش‌های بسیاری شده و دولت نیز تقریبا قبول کرده است که مالیات‌‌ها بر اساس مصوبه سال 95 استحصال شود، این در حالی است که رقم در نظر گرفته شده برای سال 95 هنوز به صورت کامل استحصال نشده  و از طرفی با افزایش مالیات بودجه استان کاهش پیدا کرده است.

,

وی ادامه داد: اعتراض مهم و اساسی نمایندگان استانی این است که با توجه عدم رشد اقتصادی از سال 94 تا 95، وجود تورم و رکود چرا باید میزان مالیات افزایش یاید و دولت از کدام منبع مالیات در نظر گرفته شده را دریافت خواهد کرد؟

,

این نماینده مجلس با ابراز تأسف از اظهار نظر بهبودی که گفته است «ارقام مطرح شده از سوی برخی افراد، ناشی از بی‌سوادی یا قصد و غرض شخصی است»، متذکر شد: این یک اظهار نظر نسنجیده است، آقای پزشکیان جواب ایشان را دادند، منم هم می‌گویم اگر ما بی‌سواد هستیم، بهبودی بیاید به ما یاد دهد، بنده طبق آمار و مدارک حرف می‌زنم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه