اخبار داغ

بالاخره پس از مدت‌ها دیواندره صاحب شهردار شد/ شهردار جدید از مهم‌ترین برنامه‌های خود رونمایی کرد

بالاخره پس از مدت‌ها دیواندره صاحب شهردار شد/ شهردار جدید از مهم‌ترین برنامه‌های خود رونمایی کرد
محمد حسن زاده سرپرست شهرداری دیواندره تودیع و ناصح محمد خانی به عنوان شهردار جدید این شهرستان معارفه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، مراسم معارفه شهردار جدید دیواندره با حضور جمشید اسدی مدیرکل دفتر امورشهری، مهران عارفی سرپرست فرمانداری، اعضای شورای اسلامی و جمعی از روسای ادارات این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

 هژیر علوی رئیس شورای اسلامی ضمن تشکر از زحمات حسن زاده، عملکرد هشت ماهه منتشر شده را نمونه گویای از عملکرد مثبت و مهم وی در حوزه‌های عمرانی و فرهنگی قلمداد کرد و اظهار داشت: حسن زاده در طول یک سال سرپرستی کارنامه موفقی را ارائه نموده است.

,

 

,

عارفی سرپرست فرمانداری نیز با اشاره به بهسازی سطح شهر که تغییرات آن مشهود است، گفت: همفکری اعضای شورا و پرسنل شهرداری دیواندره با سرپرست این شهرداری رمز موفقیت پروژه‌های وی در طول دوران سرپرستی او بوده است.

,

 

,

در ادامه حسن زاده سرپرست سابق شهرداری دیواندره با تبریک و آرزوی موفقیت برای شهردار جدید به ارائه عملکرد یک ساله خود پرداخت و تصریح کرد: در این دوره با وجود مشکلات عدیده مالی به صورت گسترده‌ای آسفالت و پیاده‌رو سازی در سطح شهر انجام شده است که با توجه به وضع موجود و جلوگیری از تحمیل هزینه‌های بیشتر از پیمانکاران امانی استفاده شده است.

,

 

,

اسدی مدیر کل دفتر امور شهری استانداری با تشکر از اقدامات شهرداری و شورا، احداث دو میدان جدید را نشانه‌ای از توسعه شهری دانست که سیمای کالبدی شهر را دچار تغییرات مهمی در جهت توسعه نموده است.

,

 

,

وی به مشکلات مالی شهرداریها اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد که دولت تدبیر و امید در این راستا بودجه‌های رضایت بخشی جهت حل مشکلات شهرداریها اختصاص داده است که در آینده نزدیک در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

,

 

,

محمدخانی شهردارجدید دیواندره نیز از زحمات و تلاشهای مشهود سرپرست سابق این شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهرستان تقدیرو تشکر کرد.

,

 

,

 وی اظهار داشت: تمام توان و تلاش خود را برای اجرای برنامه‌های کاربردی و راهبردی شورا به کار خواهد برد.

,

 

,

محمدخانی به برنامه های در دست اقدام خود اشاره و تصریح کرد: اولین کار وی با توجه به وضعیت اقلیمی نورپردازی شهر با المانهای منحصر به فرد است که در آینده‌ای نزدیک انجام خواهد شد.

,

 

,

 شهردار جدید دیواندره اجرای جشن های متناسب با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را از دیگر کارها و برنامه های خود عنوان کرد و گفت: این امر می تواند به ایجاد شور و نشاط که یکی از اهداف کمیسیون فرهنگی شهرداری و شورا است کمک کند.

,

 

,

برگزاری همایش سرمایه گذاری و اقتصاد شهری با حضور دکتر ندیم (پدر سرمایه گذاری شهرداری های سراسر کشور) از دیگر برنامه های در دست اقدام محمد خانی بود که در این جلسه عنوان شد.

,

 

,

 وی توسعه و بهره برداری فضای سبز و امور عمرانی را از دیگر برنامه های خود مطرح نمود و در پایان اظهار امیدواری کرد که با حمایت مسئولین و اعضای شورا شاهد توسعه هرچه بیشتر شهر دیواندره باشیم.

,

 

,

در پایان این جلسه حکم ناصح محمدخانی به عنوان شهردار جدید قرائت و با اهدای لوح تقدیر از زحمات حسن زاده تقدیر شد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه