اخبار داغ

فرماندار میرجاوه:

منطقه ویژه اقتصادی میرجاوه در سال آینده راه اندازی می شود

منطقه ویژه اقتصادی میرجاوه در سال آینده راه اندازی می شود
فرماندار میرجاوه گفت: واگذاری و تملک زمین مورد نظر برای راه اندازی منطقه اقتصادی میرجاوه و تاسیس شرکت مادر تا پایان سال انجام می شود و در سال آینده نیز کلنگ احداث ساختمان ها و واحدهای صنعتی زده می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد میهنی در گفت و گو با لادیز، اظهار کرد: در شرایطی که تمام کشور به دنبال ایجاد مناطق آزاد و ویژه اقتصادی هستند، منطقه ویژه اقتصادی میرجاوه به تصویب رسیده اما هنوز این مصوبه اجرایی نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لادیز,

وی افزود: راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی میرجاوه باعث ایجاد اشتغال، حاکمیت فرهنگ کار و پیشگیری از مشاغل کاذب در منطقه خواهد شد و اقتصاد استان را رونق می بخشد، سرمایه گذاری مشترک بازرگانان ایرانی و پاکستانی، افزایش تبادل کالا، جذب سرمایه گذاری خارجی، ایجاد اشتغال پایدار و بهبود وضعیت اقتصادی مردم از جمله مزایای راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی در میرجاوه است.

,

وی  با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای استقرار منطقه ویژه اقتصادی میرجاوه، خاطرنشان کرد: اتاق بازرگانی استان پس از بازدید از مرز برای سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی میرجاوه اعلام آمادگی کرده و پیگیری کارهای مربوط به راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی به عهده اتاق بازرگانی گذاشته شده است.

,

میهنی تاکید کرد: 380 هکتار زمین برای راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی میرجاوه در محدوده نقطه صفر مرزی از محدوده میل 62 تا 72 زمین جانمایی شده است و منابع طبیعی استان باید ظرف یک ماه کار واگذاری ان را انجام دهد.

,

وی با اشاره به عزم جدی استانداری و اتاق بازرگانی برای راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی تا پایان سال جاری، تصریح کرد: واگذاری و تملک زمین مورد نظر برای راه اندازی منطقه اقتصادی میرجاوه و تاسیس شرکت مادر تا پایان سال انجام می شود و در سال آینده نیز کلنگ احداث ساختمان ها و واحدهای صنعتی زده می شود.

,

فرماندار میرجاوه با اشاره به نقش بازارچه مرزی میرجاوه در صادرات کالا، بیان کرد: بازارچه مرزی میرجاوه کانالی برای صادرات و واردات کالاست و بخش عمده ای از منطقه ویژه اقتصادی نیز بر پایه تولیدات است  که این تولیدات از طریق بازارچه صادر می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه