اخبار داغ

دانش آموز 16 ساله ساروی حساب معلمش را خالی کرد!

دانش آموز 16 ساله ساروی حساب معلمش را خالی کرد!
رئیس پلیس فتا مازندران گفت: دانش‌آموزی که به حساب معلم‌اش دستبرد زده بود با ردیابی‌های کارآگاهان پلیس فتا بازداشت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرساری، حسن محمدنژاد طی گفت‌وگویی با اعلام اینکه دانش‌آموزی که به حساب معلم‌اش دستبرد زده بود با ردیابی‌های کارآگاهان پلیس فتا بازداشت شد، اظهار کرد: معلم وقتی راهی بانک شد تا پس‌اندازش را دریافت کند، ناگهان متوجه شد حسابش خالی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرساری,

وی در تشریح این سرقت، افزود: مأموران پس از تحقیقات ویژه فنی سرانجام ردپای پسر 16 ساله اهل و ساکن ساری را در این سرقت اینترنتی کشف کردند. پس از شناسایی متهم، کارآگاهان پلیس فتا، متهم را دستگیر کردند که او نیز به به این سرقت میلیونی اعتراف کرد.

رئیس پلیس فتا استان مازندران با اشاره به اینکه متهم اعتراف کرد که شاکی معلم خصوصی‌اش بود، تصریح کرد: این دانش‌آموز در اعترافات خود گفت یک روز زمانی که برای تعلیم خصوصی به خانه‌اش رفته بودم در فرصتی مناسب اطلاعات حساب بانکی‌اش را یادداشت کردم و مدتی بعد حسابش را خالی کردم، البته برای اینکه شناسایی نشوم از ترفندی هم استفاده کردم اما بازداشت شدم.

محمدنژاد در پایان به مردم هشدار داد به هیچ عنوان رمز کارت‌های بانکی را در کنار کارت‌ها یا همراه خود نگهداری نکنند و گفت: مردم کارت عابربانک خود و رمز مربوطه را به هیچ عنوان در اختیار افراد غریبه قرار ندهند تا زمینه‌ای برای تحریک و ارتکاب جرم برای دیگران فراهم نشود، ضمن اینکه با تغییر دوره‌ای رمز عابر بانک خود ضریب امنیت را بالا ببرند.
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه