اخبار داغ

مدیر شبکه بهداشت و درمان کامیاران:

سلامت شهروندان خط قرمز شبکه بهداشت و درمان است

سلامت شهروندان خط قرمز شبکه بهداشت و درمان است
مدیر شبکه بهداشت و درمان گفت: شهروندان در هنگام خرید مواد غذائی، داروئی، آرایشی و بهداشتی ضمن کنترل پروانه بهداشتی وتاریخ مصرف کالاها، ازصحت وسلامت آن اطمینان حاصل نمایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازشاهوخبر؛ مسئولین اجرایی شهرستان کامیاران به همراه مدیریت شبکه بهداشت و درمان، برای غذا، دارو و محیط زندگی شهروندان اهمیت قائل هستند و همواره با رصد مراکز مختلف، از سلامت تهیه وعرضه اطمینان حاصل می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاهوخبر,

مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان در حاشیه بازرسی سرزده از مراکز تهیه و عرضه مواد غذائی، در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت:  شبکه بهداشت و درمان متصدی سلامت شهروندان می باشد، لذا کارشناسان مراکز بهداشتی از اماکن عمومی، مراکز تهیه و عرضه مواد غذائی و آرایشی و بهداشتی بازدیدهای مکرر و مستمر دارند.

,

 کیوان فرهمندی اضافه کرد: علاوه براین موارد، بازدیدهای مشترک این مرکز همراه با نمایندگان نهادهای اجرایی و عمومی انجام می پذیرد و اینجانب نیز به صورت سرزده از اماکن تفریحی و ورزشی، داروخانه ها و مراکز تهیه مواد غذائی بازدید می نمایم.

,

مدیرشبکه بهداشت و درمان سلامت شهروندان را دارای اهمیت دانست و ابراز داشت: سلامت شهروندان خط قرمز شبکه بهداشت و درمان می باشد؛ در این راه هر گونه اغماضی قابل چشم پوشی نیست و هرنوع ملاحظه کاری در برخورد با متخلفان بهداشتی مردود می باشد.

,

وی تشریح کرد: به همین منظور و برای تسریع در روند مجازات متخلفان بهداشتی و غذائی، دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان، شعبه ویژه ای به رسیدگی به پرونده های متخلفان بهداشتی و درمانی دایر کرده است؛ این اقدام بسیار موثری برای عملی نمودن مجازات کسانی است که به سلامت شهروندان اهمیت نمی دهند.     

,

فرهمندی آموزش متصدیان تولید وعرضه موادغذایی،آرایشی و بهداشتی را از برنامه های شبکه بهداشت و درمان اعلام کرد و خاطرنشان نمود: اقدامات موثری صورت گرفته است، اما به دلیل وجود سودجویانی بی اخلاق، هرچند وقت یک بار شاهد جمع آوری و معدوم نمودن مقادیر قابل توجهی از موادغذایی،آرایشی وبهداشتی غیر قابل عرضه و مصرف هستیم.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان کامیاران در پایان این گفت وگو از شهروندان درخواست کرد که در هنگام خرید مواد غذائی، داروئی، آرایشی و بهداشتی ضمن کنترل پروانه بهداشتی و تاریخ مصرف، ازصحت وسلامت کالا اطمینان حاصل نمایند؛ در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی و درمانی مواردرا به سامانه 190 گزارش دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه