اخبار داغ

عضو مجلس خبرگان رهبری:

برداشت حقوق های نجومی از جیب ملت ، خیانت به بیت المال است

برداشت حقوق های نجومی از جیب ملت ، خیانت به بیت المال است
عضو خبرگان رهبری با اشاره به غیر شرعی و غیر قانونی بودن حقوق های نجومی، گفت: برداشت حقوق های نجومی از جیب ملت ، خیانت به بیت المال است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی در گفتگو با فرهنگ نگار با اشاره به حقوق های نجومی در کشور، اظهار داشت: برخی از این افراد که اختلاس های میلیونی و میلیاردی می کنند لباس طلبگی بر تن می کنند و می گویند این حقوق ها خلاف شرع و قانون نبوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ نگار,

وی افزود: این افرادی که لباس طلبگی دارند اگر در حد نمره هم درس می خواندند این گونه حرف نمیزدند و می دانستند که این نوع حقوق ها خلاف شرع و قانون می باشد.

,

عضو مجلس خبرگان رهبری با طرح این سوال که آیا جایز و رواست که این حقوق ها را دریافت کنیم، گفت: این مسئله از سه حالت خارج نیست که برداشتن این پول ها یا حرام است یا غیر محرز و یا صد در صد حلال است؛ کدام یک از این سه بخش مجوز برای این حقوق بگیرها با این رقم ها می باشد.

,

وی ادامه داد: آیا گرفتن این پول ها و حقوق های نجومی وبه جیب زدن آنها وجه شرعی داشته است؟ مگر هر پولی را می تواند برداشت کرد؟ باید حلال و حرام بودن هر پولی دقیق مشخص شود تا بتوان از آن استفاده کرد.

,

حجت الاسلام اسلامی ابراز داشت:  حقوق‌های این‌چنینی مبنای حقی ندارد، بلکه بر اساس تبعیض و اجحاف بنا گذاشته شده و کاملاً خلاف آموزه‌های دینی و اسلامی است.

,

وی ابراز داشت: پرداخت این‌گونه حقوق‌ها و پول‌ها از بیت‌المال خلاف شرع اسلام است و کسانی که این کارها را توسعه می‌دهند دقیقاً خلاف خط امام و رهبری حرکت می‌کنند.

,

عضو خبرگان رهبری در خاتمه تاکید کرد: امیدواریم کسانی که مسئول هستند به یاد شهدا باشند و بدانند که کشور ما چه صدمات مالی و جانی تا به امروز دیده است و امروز که مردم در فشار اقتصادی قرار دارند نباید ده ها و صد ها میلیون پول از جیب مردم بردارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه