اخبار داغ

بخشدار شاهیوند:

30 درصد پل های دائم بخش شاهیوند احداث شده است

30 درصد پل های دائم بخش شاهیوند احداث شده است
بخشدار شاهیوند گفت: 30 درصد سه پل دائم راه ارتباطی بخش شاهیوند شهرستان چگنی احداث شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرچگنی؛ علی مروت علیپور به ساخت پل های دائم بر سر راه ارتباطی بخش شاهیوند شهرستان چگنی اشاره کرد و بیان داشت: تا کنون 30 درصد سه پل دائم راه ارتباطی بخش شاهیوند احداث شده که در دو پل در حال احداث پایه های آنها و در یک پل، زیر سازی کف آن انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرچگنی, ؛ , علی مروت علیپور , به ساخت پل های دائم بر سر راه ارتباطی بخش شاهیوند شهرستان چگنی اشاره کرد و بیان داشت: تا کنون 30 درصد سه پل دائم راه ارتباطی بخش شاهیوند احداث شده که در دو پل در حال احداث پایه های آنها و در یک پل، زیر سازی کف آن انجام شده است.,

وی افزود: پل های دائم نسبت به پل های قبلی با توجه به حجم آبی که در هنگام بارندگی از داخل دهانه عبور می کند، با دهانه های بزرگتری ساخته می شوند.

,

بخشدار شاهیوند با بیان اینکه در دو نقطه دیگر راه ارتباطی بخش شاهیوند نیز پس از ساخت این پل های دائم، پل های باکسی(لوله ای) ساخته می شود، تاکید کرد: تمام تلاش خود را میکنیم با توجه به وضعیت سرد جویی، در کوتاهترین زمان کار احداث پل های دائم این بخش انجام شود و سریعتر به بهره برداری برسند.

,

وی با تاکید بر اینکه بر سر راه ارتباطی روستای دره رحمانه بخش شاهیوند نیاز به احداث یک دهانه پل است، بیان کرد: با پیگیری ها، اداره راه و شهرسازی قول مساعد جهت احداث یک دهانه پل بر سر راه ارتباطی این روستا داده است.

,

علیپور همچنین در خصوص پل های موقت راه ارتباطی بخش شاهیوند خاطرنشان کرد: تردد بر روی پل های موقت راه ارتباطی بخش شاهیوند برقرار است و هبچ مشکلی ندارند و در زمان بارندگی چنانچه گل و لای بر سر مسیر جاده آمده در کمترین زمان راهداری آنرا بازگشایی کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه