اخبار داغ

مسئول کمیته امداد خبر داد:

282 میلیون تومان کمک بلاعوض کمیته امداد کامیاران برای تسهیل ازدواج جوانان

282 میلیون تومان کمک بلاعوض کمیته امداد کامیاران برای تسهیل ازدواج جوانان
مسئول کمیته امداد گفت: کمیته امداد در راستای امر ازدواج جوانان نیازمند اقدامات خوبی انجام داده و آمادگی لازم برای هر گونه همکاری در این زمینه را دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شاهوخبر؛ مسئول کمیته امداد کامیاران از اقدامات این نهاد عمومی در راستای تسهیل امر ازدواج در  شهرها و روستاهای شهرستان خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاهوخبر,

مرتضی پوریا صبح امروز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ما دراین باره اظهار داشت: کمیته امداد در راستای امر ازدواج جوانان نیازمند اقدامات خوبی انجام داده و آمادگی لازم برای هر گونه همکاری در این زمینه را دارد.

,

وی تشریح کرد: امر ازدواج جوانان از نظر آیینی و اجتماعی بسیار با اهمیت است و لازم است نهادهای اجرایی و عمومی برای تسهیل آن همکاری های لازم را داشته باشند.

,

مسئول کمیته امداد کامیاران از کمک های بلاعوض این نهاد به منظور ازدواج جوانان خبر داد و بیان کرد: کیمته امداد امام(ره) کامیاران از ابتدای سال 95 تا کنون، بالغ بر 2 میلیارد و 820 میلیون ریال کمک بلاعوض به منظور ازدواج اختصاص داده است.

,

پوریا درباره افراد دریافت کننده این کمک ها خاطرنشان کرد: به دلیل نیازهای زندگی امروزی و نیز یاری مددجویان و نیازمندان برای انجام امر مقدس ازدواج در حدود 190 پسر و دختر از کمک های کمیته امداد استفاده کرده اند.

,

مسئول کمیته امداد کامیاران در پایان تاکید کرد: این نهاد خیریه با استفاده از منابع مالی که در اختیار دارد و نیز همکاری خیرین شهرستان، حامی جوانان نیازمند بوده و در حد توان آنان را برای تشکیل زندگی مشترک همراهی می کند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه