اخبار داغ

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی مطرح کرد؛

تورهای داخلی استان ضعیف است/ بازار تبریز در ایام نوروز باز خواهد بود

تورهای داخلی استان ضعیف است/ بازار تبریز در ایام نوروز باز خواهد بود
معاون استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه تورهای داخل استانی ضعف عملکردی دارند،‌ گفت: راهنمایان گردشگری باید برای خدمات بهتر به مسافران و میهمانان آموزش‌‌های لازم را ببینند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، محمدصادق پورمهدی در جلسه تسهیل سفرهای نوروزی با بیان اینکه سفرهای نوروزی فرصت مناسبی برای پذیرایی خوب از مهمانان است اظهار داشت: تورهای داخل استانی خیلی ضعیف است و راهنمایان گردشگری باید آموزش‌‌های لازم را برای  خدمات مناسب به مسافران و میهمانان را یاد گیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی افزود: نیاز است تا راهنمایان گردشگری حداقل به دو زبان انگلیسی و عربی مسلط باشند.

,

معاون استاندار آذربایجان‌‌شرقی در خصوص اینکه سردی آب و هوای استان باعث گردیده تا در ایام نوروز مسافران زیادی به این منطقه سفر نکنند، خاطرنشان کرد: وجود منطقه آزاد ارس در استان به دلیل پتانسل خوبی که دارد باعث شده تا از سراسر کشور شاهد گردشگران زیاد باشیم.

,

وی ادامه داد: لازم است با ایجاد برنامه‌‌های تفریحی در منطقه آزاد ارس به میزان این گردشگران افزوده شود.

,

پورمهدی با بیان اینکه 11 کمیته برای ساماندهی و تسهیلات سفرهای نوروزی تدارک دیده‌ایم، ابراز داشت: این کمیته‌‌ها در هرماه باید جلساتی را تشکیل داده و صورت جلسه خود را به ستاد ارسال کنند.

,

وی در خصوص ایجاد نمایشگاه‌‌ها برای عرضه محصولات فرهنگی، کشاورزی و صنایع بومی در شهرستان‌‌ها، تشریح کرد: تشکیل ستادهای شهرستانی برعهده فرمانداران شهرستان‌‌ها است که هر شهرستان حتما یک نمایشگاه دایر خواهد کرد.

,

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه از ظرفیت‌‌های بسیج در ایام نوروز استفاده شود، تشریح کرد: استفاده از پتانسیل بسیج و دانش فنی روز و نرم افزارها برای راهنمای گردشگران ضروری است.

,

وی درخصوص بوم‌‌گردی در شهرها و روستاها گفت: فرمانداران شهرستان‌‌ها با تشویق دهیاران به نوع آوری در جذب گردشگر کنند.

,

پورمهدی با تاکید براینکه امکانات در آزاد راه پیامبراعظم(ص) کم می‌باشد، افزود: با احداث 2 باب سرویس بهداشتی و نمازخانه در دوطرف عوارضی تا ایام عید بر این امکانات افزوده خواهد شد.

,

وی همچنین تاکید کرد: بازار تبریز در ایام نوروز برای بازدید و خرید مسافران نوروزی باز می‌باشد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه