اخبار داغ

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران:

تاریخ مناطق مرزی و کردنشین کشور مظهر دلاوری و وفاداری به انقلاب است

تاریخ مناطق مرزی و کردنشین کشور مظهر دلاوری و وفاداری به انقلاب است
قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان گفت: تاریخ کهن اسلام و تاریخ مناطق مرزی و کردنشین کشور تاریخ دلاوری، اعتقاد به اسلام و وفاداری به انقلاب است و همه اینها در راستای وحدت بین شیعه و سنی حاصل شده و این افتخار ارزشمندی برای ایران و دیوار محکمی در برابر دشمن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب دل، سردار محسن انصاری ظهر امروز در آیین یادواره سرداران و شهدای 28 دیماه سال 65 که در سالن شهدای گمنام سنندج برگزار شد وجود 18 هزار شهید انصار، بیش از 5 هزار و 400 شهید استان و یکهزار پیشمرگ مسلمان کرد در استان کردستان را بیانگر رشادت‌ها و ایثار رزمندگان و مردم و شهدای این استان دانست و گفت: وجود 50 شهید روحانی در این استان نیز نماد حفظ و ماندگاری فرهنگ دینی و اعتقادی در این استان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب دل,

 

,


وی خاطرنشان کرد: تاریخ را که ورق می‌زنیم خواهیم دید که کردها به انقلاب اسلامی وفادار بوده و هستند و همواره همراه همه مردم و مسوولان نظام کشور برای پیروزی نهضت انقلاب اسلامی ایران به پا خواسته‌اند چرا که تاریخ کردها تاریخ دینداری و وفاداری است.

,
,

 

,


قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران یادآور شد: بمباران شهرهای مختلف کردستان توسط هواپیماهای عراقی مردم این استان را به خاک و خون کشید اما مردم همچنان مقاومت کردند و برای مقابله با نظام سلطه و ایستادگی در برابر دشمنان و کسانیکه می‌خواستند امنیت کردستان را خدشه‌دار کنند به پا خواستند.

,
,

 

,


وی بمباران شهر بانه در خرداد ماه سال 63، بمباران سنندج در 28 دیماه سال 65 و شهید شده تعداد زیادی از مردم بی‌گناه این شهرها را بیانگر ایستادگی و مقاومت مردم دانست و افزود: امروز همه باید راه شهدایی که را که جوانمردانه ایستادگی کردند تا امنیت و آسایش امروز پا برجا باشد، ادامه دهیم و پسادار خون آنها باشیم.

,
,

 

,


قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران یادآور شد: تاریخ کهن اسلام و تاریخ مناطق مرزی و کردنشین کشور تاریخ دلاوری، اعتقاد به اسلام و وفاداری به انقلاب است و همه اینها در راستای وحدت بین شیعه و سنی حاصل شده و این افتخار ارزشمندی برای ایران و دیوار محکمی در برابر دشمن است.

,
,

 

,


به برکت خون شهدا دشمنان نمی توانند آسیبی به نظام بزنند
آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در ادامه محفل شهدا را مایه افتخار عنوان و اظهار کرد: خداوند متعال می فرماید شهدایی که در راه خدا جان خود را فدا کرده اند خاطر جمع باشند که اعمال آنها از بین نمی رود و این رشادت آنها دو نوع پاداش دارد.

,
,
,

 

,


وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۲۸ دی سنندج،گفت: زنده بودن و ماندگاری پاداشی است که خدا به شهدا می دهد که یک حیات جاودانه دارند و همیشه ماندگار هستند و هیچگاه از چرخه زندگی ها حذف نمی شوند.

,
,

 

,


نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به رشادت‌های شهدا، تصریح کرد: یکی از ویژگی های شهدا زنده بودن آنها و جایگاه آنها نزد پروردگار است که به سبب این جایگاه رفیع درخواست های آنها هیچوقت رد نمی شود.

,
,

 

,


وی گفت: برای شهدا یک اجر ویژه وجود دارد که با اولین قطره خون که ریخته می شود شهید آمرزیده می شود و جایگاه خود را در آخرت می بیند.
آیت‌الله حسینی‌شاهرودی تصریح کرد: خداوند حافظ خون شهدا است و هر کس که به خون شهدا خیانت کند خداوند در مقابل آنها می ایستد و طرف حساب آنها است و دست آنها را قطع می کند.

,
,
,

 

,


وی به آیات و روایات متعددی اشاره و خاطر نشان کرد: اجر و ارزش کار شهدا هیچوقت گم نمی شود و خونی که شهدا در راه نظام دادند پشتوانه نظام و انقلاب است و به برکت خون شهدا است که دشمنان نمی توانند آسیبی به نظام بزنند.

,
,


نایب رییس دوم کمیسیون سیاسی – اجتماعی مجلس خبرگان عزت و اقتدار نظام را نتیجه خون شهدا عنوان کرد و گفت: نظام ما به برکت خون شهدا روز به روز عزتمندتر و مقتدر تر می شود و دشمنان هیچ گاه جرات ندارند نگاه کج به این کشور کنند.

,
,

 

,


وی به مشکلات متعدد کشور در دوران ابتدای انقلاب اشاره کرد و گفت: کشور ما در ابتدای انقلاب شرایط سختی داشت و در دوران جنگ هواپیماهای دشمن آزادانه بر روی شهر ها پرواز می کردند و شرایط تحریم ما از همان دوران آغاز شده بود.

,
,

 

,


آیت‌الله حسینی‌شاهرودی به توانمندی و اقتدارک شور در عرصه های مختلف خصوصا در ابعاد نظامی اشاره کرد و افزود: کشور ما به مدد الهی به چنان اقتداری رسیده است که اگر در آسمان ایران کوچکترین تحرکی صورت گیرد حتی اگر به اشتباه باشد سریعا پاسخ داده می شود زیرا آسمان ایران امن ترین آسمان ها است.

,
,

 

,


وی گفت: نه تنها آسمان ایران امن است بلکه تمام نقاطی که ایران حضور داشته باشد و دست بگذارد امن است و دشمنان از این موضوع واهمه دارند.

,
,


نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به تبلیغات رسانه ای دشمن در مورد برنامه های هسته ای ایران، افزود: تمام هنر دشمنان تبلیغات رسانه ای آنها است و اظهار نظرهای متعدد و پی در پی آمریکایی ها و کشورهای دیگر در مورد ایران نشان از اهمیت ایران برای این کشورها است.

,
,

 

,


وی با اشاره به اینکه دشمن اگر توانی برای ضربه زدن به کشور ما داشت از هیچ اقدامی دریغ نمی کرد، گفت: همه درگیری های ذهنی دشمنان، ایران است و این نشان از ترس آنها است که اگر توان داشتند هر اقداماتی انجام می دادند.

,
,

 

,


آیت‌الله حسینی‌شاهرودی افزود: مرگ شهید در این دنیا برای او بهترین نعمت است زیرا طعم ایمانی که شهیدان در لحظه شهادت می چشند بسیار شیرین است.

,
,

 

,


انتهای پیام/

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه