اخبار داغ

در آستانه روز غزه؛

احمدزاده: اگر حماس جای مقاومت مذاکره می‌کرد الان غزه‌ای در کار نبود/ مذاکره شیطنتی نرم برای از بین بردن روحیه مقاومت

احمدزاده: اگر حماس جای مقاومت مذاکره می‌کرد الان غزه‌ای در کار نبود/ مذاکره شیطنتی نرم برای از بین بردن روحیه مقاومت
فرمانده قرارگاه انصار سپاه عاشورا گفت: بارها در طول تاریخ تجربه کرده ایم که هرگاه مقاومت کنیم پیروز و هرگاه تن به مذاکره با دشمن مستکبر بدهیم متضرر می شویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ احمدزاده در گفت‌‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی آناج در آستانه‌‌ی روز غزه به عنوان نماد مقاومت و با اشاره به درگیری‌‌های 67 ساله بین اسرائیل غاصب و فلسطین، خاطرنشان کرد: در جنگ‌‌های چند ساله‌‌ای که در فلسطین به پا بوده است، هرگاه مردم فلسطین مقاومت کرده و در برابر زورگویی‌‌های استعمار پیر و استکبار جهانی و همچنین رژیم غاصب اسرائیل ایستاده‌‌اند، به موفقیت دست یافته‌‌‌اند اما آنجا که وارد مذاکره با آنها شدند یکبار هم امتیازی به فلسطین تعلق نگرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج ,

وی افزود: در واقع پیش کشیدن مذاکرات یکی از حیله های دشمن و خصلت استکبار جهانی برای از بین بردن روحیه مقاومت و شهادت طلبی در جوامع انقلابی است که روی فلسطین نیز بارها پیاده شده است.

,

فرمانده قرارگاه انصار سپاه عاشورا ادامه داد: در تاریخ به کرات تجربه کردهایم که دشمن در مذاکره امتیازی به جوامع انقلابی نمی‌دهد بلکه آنها می‌خواهند از این طریق و با شیطنت نرم صرفا روحیه مقاومت و شهادت طلبی را از بین ببرند و به مردم انقلابی چنین القاء کنند که می‌توان مشکلات را با مذاکره حل کرد و نیازی به مقاومت نیست.

,

وی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب مبنی بر پیروزی‌‌های مکرر جبهه اسلام در جریان‌‌های مقاومت و متضرر شدن آن در مذاکرات با دشمن حیله‌‌گر، گفت: اسرائیل بنا برآن داشت که با حمله به لبنان و از بین بردن حزب الله خاورمیانه بزرگ را تشکیل بدهد اما وقتی در مقابل مقاومت 33 روزه حزب الله لبنان ناکام ماند به ششکست خود اعتراف کرد.

,

این مقام مسئول مقاومت حماس در غزه را الگویی از مقاومت حزب الله در لبنان دانست و افزود: اگر در جریان غزه نیز حماس وارد مذاکره می‌‌شد، الان نه غزه‌‌ای در کار بود و نه روحیه‌‌ای برای مردم فلسطین باقی می‌‌ماند در حالی که اکنون مردم فلسطین با روحیه‌‌ای قوی تر از پیش به مببارزه خود ادامه می‌‌دهند و اسرائیل نیز دیگر قدرتی برای سردادن شعار نیل تا فرات ندارد.

,

وی با تاکید بر اینکه ضعف اسرائیل به حدی رسیده است که در حال حاضر تنها به فکر حفظ موجودیت خویش است، تصریح کرد: وقتی اسرائیل در غزه نیز همچون لبنان با مقاومت حماس روبرو شد، شکست را پذیرفت و مجبور شد تن به شرط فلسطین بدهد در حالی که پیشتر این اسرائیل بود که برای فلسطین پیش شرط تعیین می‌‌کرد و آخر سر فلسطین دست خالی می‌‌ماند.

,

احمدزاده سوریه را نیز صحنه‌‌ای ملموس از ححضور جریان مقاومت دانست و خاطرنشان ساخت: قدرت‌های جهانی تمام عزم خود را برای براندازی حکومت سوریه و نابود کردن مردم آن جزم و تمام قدرتشان را بر تسخیر حلب متمرکز ساختند اما دیدیم که جبهه‌‌ی مقاومت چگونه داعش و تکفیری‌‌ها را از حلب اخراج کرد.

,

وی همچنین با اشاره به موضوع برجام و مذاکرات 5+1، اسلام را دین تعامل دانست و تاکید کرد: هرچند دین ما دین تعامل و صلح است اما خداوند خود امر نموده که تا می‌‌توانید خود را قدرتمند کنید کما اینکه دست برتر ایران در جریان مذاکرات نیز در اثر قدرتمندی جمهوری اسلامی است نه مذاکرات و لبخند دشمن.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه