اخبار داغ

با هدف ارج نهادن به مقام شامخ شهداء صورت گرفت؛

دیدار فرمانده مرزبانی استان وفرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه باخانواده شهید رضایی

دیدار فرمانده مرزبانی استان وفرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه باخانواده شهید رضایی
فرمانده مرزبانی استان وفرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه با خانواده اسنتوار دوم شهید مهدی رضایی دیدار کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری زیرکوه نیوز،سرهنگ "مسروری " فرمانده مرزبانی استان خراسان جنوبی به منظور معنویت بخشی و ارج نهادن به مقام شامخ شهداء به همراه سرهنگ "بخشی" فرمانده انتظامی شهرستان و جمعی از کارکنان انتظامی و مرزبانی با خانواده معظم شهید مبارزه با مواد مخدر ،مهدی رضایی در شهرستان زیرکوه دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زیرکوه نیوز,


فرمانده مرزبانی استان در این دیدار با اشاره به جایگاه و منزلت ارزشمند شهداء گفت: شهداء سرمایه های گرانبهای اسلام و انقلاب بوده و ادامه راهشان بالاترین عبادت است.

,
,


وی افزود: خانواده شهداء مظهر ایثار و شکیبایی هستند و تکریم شهداء و خانواده شهداء یک وظیفه انسانی برای تمامی آحاد مردم و مسئولان است.

,
,


سرهنگ "مسروری" خاطر نشان کرد: حفظ ارزش های شهداء از وظایف اصلی است و بایستی این فرهنگ با ارزش همچون میراثی گران بها سینه به سینه و نسل به نسل منتقل شود.

,
,


گفتنی است درپایان فرمانده مرزبانی و فرمانده انتظامی شهرستان با اهداء لوح سپاس و هدایایی از خانواده این شهید معظم دلجویی کردند.

,
,


استواردوم شهید "مهدی رضایی" آذرماه سال گذشته در منطقه سیستان وبلوچستان در درگیری با اشرار و قاچاقچیان موادمخدر به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

,
,

 

,
,
,
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه