اخبار داغ

امام جمعه بشرویه در همایش مساجد طراز انقلاب و استکبار ستیز:

پیامبر با دستور تخریب مسجدضرار نشان داد که مساجد محل فتنه انگیزی نیست

پیامبر با دستور تخریب مسجدضرار نشان داد که مساجد محل فتنه انگیزی نیست
امام جمعه بشرویه دشمن شناسی را از مهمترین وظایف مسلمانان دانست و گفت: باید در مساجد دشمن شناسی تببین شود تا مردم با معیار حق و باطل اشنا شده و همان خطوط قرمزی که دین اسلام تعیین کرده عنوان گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پیام بشرویه، امروز کارگاه آموزشی و همایش های مساجد طراز انقلاب اسلامی با محوریت استکبار ستیزی و مقابله با نفوذ از سوی امور مساجد خراسان جنوبی با حضور مسئولان استانی و هیت آمنا مساجد شهرستان بشرویه در محل سالن اجتماعات شهید مفتح بشرویه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام بشرویه,

 

,

"حجت الاسلام و المسلمین محمد شمس الدین "در این مراسم با اشاره به جایگاه رفیع مساجد در دین مقدس اسلام یادآور شد:مسجدی می توان مفید باشد که بر پایه تقوا بنا شده  و مرکز خیرات شود همچنان که مساجد در دوران پیامبر مرکز فکری و محل مبادلات فکری اجتماعی افتصادی و سیاسی بوده است.

,

 

,

امام جمعه شهرستان بشرویه ،مساجد را پایگاه توزیع نشر ارزش های اسلامی و سنگر مبارزین انقلابی دانست و گفت: انقلاب اسلامی ما نیز جرقه ان از مساجد زده شد و مردم مسجدی و هیئتی با استقامت در برابر ظلم استبدادی از ارزش های اسلامی دفاع کردند.

,

 

,

وی ،وحدت آفرینی بین مسلمانان را از ویژگی های مساجد برشمرد و با تاکید بر پرهیز از هرگونه اختلافی بین مسلمانان به تاریخ عبرت آموز مسجد ضرار اشاره کرد و گفت: پیام مسجد برای جهان اسلام وحدت،دشمن شناسی و بصیرت افزایی است  و نباید مسائل تفرقه انگیز در ان مطرح شود همانگونه که تاریخ اسلام نشان می دهد وقتی مسجد ضرار مکان  تفرقه و اختلاف افکنی شد به دستور پیامبر تخریب گردید.

,

 

,

شمس الدین دشمن شناسی را از مهمترین وظایف مسلمانان دانست و گفت: باید در مساجد دشمن شناسی  تببین شود تا مردم با معیار حق و باطل اشنا شده و همان خطوط قرمزی که دین اسلام تعیین کرده عنوان گردد.

,

 

,

 

,

امام جمعه شهرستان بشرویه همچنین بر پاکیزه بودن مساجد هم تاکید کرد و گفت: مسجد باید ازهر نظر پاکیزه و مطهر باشد و زمینه حضور نمازگزاران و بندگان خدارا فراهم آورند.

,

 

,

 

,

وی افزود: افتخار خدمت گزاری در مسجد را خداوند به دو پیغمبر خود عطا کرد و خادمی نمازگزاران از جایگاه والایی در پیشگاه خداوند برخوردار است که باید قدر این توفیق را دانست.

,

 

,

انتهای پیام /

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه