اخبار داغ

وقتی مشکلات طرح، اعتبارات احداث را معطل می‌گذارد

گذر سه ساله یک زیرگذر از دالان بی برنامه‌گی

گذر سه ساله یک زیرگذر از دالان بی برنامه‌گی
سخنگوی شورای شهر دلیجان گفت: علیرغم تخصیص اعتبار و پیگیری سه ساله برای احداث زیرگذر آرامستان برای رفع نقص طرح، می‌بایست در شورای ترافیک استان مورد بررسی و در خصوص رفع مشکل تصمیم گیری شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید صادقی سخنگوی شورای شهر دلیجان در گفتگو با پیام دلیجان؛ در خصوص احداث زیرگذر آرامستان این شهرستان گفت: با توجه به انتقال آرامستان دلیجان به منطقه صالح آباد و نزدیکی این مکان به محور دلیجان – اصفهان، احداث زیر گذر آرامستان از سه سال گذشته در دستور کار مسئولین قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام دلیجان,

 

,

, ,

 

,

صادقی اظهار کرد: انتقال آرامستان، تردد به این منطقه را خصوصا در روزهای پایان هفته بیش از گذشته کرده و از طرفی با توجه به افزایش وقوع تصادفات در این منطقه، ضرورت احداث هر چه زودتر زیر گذر آرامستان را دو چندان کرده است.

,

وی ادامه داد: شهرداری دلیجان بعد از انتقال آرامستان اقدامات اولیه، زیرسازی و بهسازی را در این منطقه انجام داده است ولی از آنجا که زیرگذر آرامستان در خارج از محدوده شهری قرار دارد احداث زیرگذر به راه شهرسازی واگذار شده است.

,

سخنگوی شورای شهر دلیجان افزود: با پیگیری های صورت گرفته در این راستا ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار برای احداث زیرگذر به راه و شهرسازی اختصاص یافته است ولی علیرغم پیگیری سه ساله برای احداث زیرگذر آرامستان و تخصیص اعتبار به دلیل نقض جزئی در تهیه طرح مهندسی زیرگذر در حوزه معاونت عمرانی باقی مانده است و نیاز دارد تا در شورای ترافیک استان این موضوع بررسی و در خصوص رفع مشکل تصمیم گیری شود.

,

سخنگوی شورای شهر دلیجان بیان کرد: این درحالیست که باکس های مورد نیاز احداث این زیرگذر شش ماه پیش با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان خریداری و در محل قرار گرفته اند که خرید این باکس ها حدود چهل درصد پروژه است.

,

وی ادامه داد: به دلیل اجرایی نشدن زیرگذر شاهد تصادفاتی در این منطقه هستیم که امیدواریم با رفع این مشکل جزئی هر چه زودتر شاهد عملیات اجرایی این پروژ باشیم.

,

صادقی خاطرنشان کرد: احداث نشدن این زیر گذر نارضایتی های هم از سوی برخی از شهروند به همراه داشته است.

,

 

,

, ,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه