اخبار داغ

رئیس اتحادیه پوشاک شیرگاه:

فشار رکود، گرانی و بیکاری بر زندگی اقشار مردم/ در سال‌های قبل حداقل شب عید لباس نو می‌خریدند

فشار رکود، گرانی و بیکاری بر زندگی اقشار مردم/ در سال‌های قبل حداقل شب عید لباس نو می‌خریدند
رئیس اتحادیه پوشاک شیرگاه با اشاره به فشار رکود، گرانی و بیکاری بر زندگی اقشار مردم، گفت: دیگر کسی انتظار ندارد بازار بهتر شود همه نگرانند از وضعیت موجود بدتر نشود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قربانعلی صالحی رئیس اتحادیه پوشاک شیرگاه در گفت و گو با خبرنگار رازق در خصوص وضعیت بازار اظهار کرد: دیگر کسی انتظار ندارد بازار بهتر شود همه نگرانند از وضعیت موجود بدتر نشود.

وی ادامه داد: منطقه ما کارگری است و در کنار رکود و گرانی، بیکاری هم به آن ها بشدت فشار می آورد.

رئیس اتحادیه پوشاک شیرگاه با مقایسه میزان خرید پوشاک توسط مردم نسبت به سال های قبل، گفت: سال های قبل مردم شب عید حداقل نفری یک دست لباس نو می خریدند یا وقتی لباسی پاره می شد، لباس جدید می خریدند اما امسال فقط وقتی مجبور باشند لباس می خرند و لباس های پاره و.... تعمیر می کنند و مجددا استفاده می کنند.

صالحی در خصوص کیفیت اجناس داخلی گفت: اجناس داخلی دارای درجه بندی مختلف کیفیت و قیمت هستند و گاهی بسیاری از لباس ها تولید داخلی هستند ولی تولید کننده بر روی لباس مارک خارجی می زند تا مردم با تصور خار جی بودن خرید کنند.

صالحی در پایان افزود: دولت در طرح مبارزه با قاچاق خوب عمل کرده و باید فکری هم به حال گرانی در منطقه کارگری ما در شیرگاه کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, در گفت و گو با خبرنگار رازق,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه