اخبار داغ

30 دی ماه

یاسوج میزبان نخستین کارگاه علمی مدیران روابط عمومی های کهگیلویه و بویراحمد است

یاسوج میزبان نخستین کارگاه علمی مدیران روابط عمومی های کهگیلویه و بویراحمد است
مدیر روابط عمومی و بین الملل شهرداری یاسوج گفت: نخستین کارگاه علمی کاربردی مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی کهگیلویه وبویراحمد روز پنجشنبه به میزبانی شهرداری یاسوج برگزار می شود .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس  عزیزاله دهنوی روز سه شنبه افزود: دراین کارگاه یک روزه با شعار "اطلاع رسانی سالم و شفاف نیاز امروز" 70 نفر از مدیران روابط عمومی عضو شورای اداری و شهرداری های استان حضور دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی اظهار کرد: درکارگاه علمی کاربردی مدیران روابط عمومی های استان که با محوریت ارتباطات رسانه ای و خبر برگزار می شود اساتیدی از تهران در استان حضور می یابند.

,

مدیرروابط عمومی وبین الملل شهرداری یاسوج افزود: شرکت کنندگان دراین کارگاه با آخرین شیوه های روز خبرنویسی، خبرنویسی نوین ، اطلاع رسانی شفاف و به موقع ، ارتباط دوسویه با رسانه ها آشنا می شوند.

,

دهنوی تصریح کرد: درپایان این دوره به شرکت کنندگان گواهی حضور درکارگاه توسط مرکز علمی کاربردی شهرداری یاسوج و استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعطاء می شود .

,
این کارگاه با همکاری شهرداری یاسوج ،استانداری کهگیلویه وبویراحمد و اداره کل اموراستانهای خبرگزاری جمهوری اسلامی و سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد برگزارمی شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه