اخبار داغ

فرماندار سابق بوکان:

فرا فکنی و عوام فریبی باعث تضعیف نظام می شود نه نقد فرماندار

فرا فکنی و عوام فریبی باعث تضعیف نظام می شود نه نقد فرماندار
فرماندار سابق بوکان گفت: بی گمان تضعیف نظام وقتی حاصل می شود که مسئولان با فرافکنی و وعده های دروغین مردم را نسبت به انقلاب بدبین می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کانی پرس، جلسه معارفه شهردار بوکان بعد از ماهها بلاتکلیفی در حالی صبح روز دوشنبه ( 27 دی ماه) در اتاق جلسات فرمانداری با حضور مدیر کل امور شهری استانداری، اعضاء شورای تامین و اداری شهرستان برگزار شد که طی آن نماینده بوکان ضمن تعریف و تمجید از فرماندار عنوان کرد: "رهبری از دولت حمایت و پشتیبانی میکند و کسی که از نماینده دولت(فرماندار)در شهر حمایت نکند در مسیر رهبری نیست، چه نماینده و چه مسئولین وظیفه شان حمایت از فرمانداریست در غیر اینصورت اهتمام برای تضعیف فرمانداری همانا تضعیف نظام است".

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کانی پرس,

خبرنگار کانی پرس در همین رابطه گفتگوی با حسن عباسی یکی از سیاسیون فعال در بوکان و همچنین فرماندار اسبق این شهرستان انجام داده است که متن کامل ان در زیر می آید.

,

حسن عباسی در ابتدای سخنان خود عنوان کرد: بی گمان نظام جمهوری اسلامی مشروعیت خود رااز مردمی گرفته است که در تمامی روزهای سخت انقلاب پای کار بودند و برای حفظ انقلاب و همچنین پشتیبانی از ولایت فقیه جان و خون خود را نثار کردند.

,

وی عنوان کرد: مردمی که سه دهه بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در راهپیمایی 9 دی88 نیز همانند اوائل انقلاب برای حمایت از نظام و رهبری به خیابان ها آمدند و بار دیگر نشان دادند که حمایت از ولایت فقیه و نظام در راس همه امور قرار دارد.

,

عباسی تصریح کرد: بااین تفاسیر مسئولان بایستی در همه حال و همه جهات حافظ منافع مردم و نظام باشند زیرا به واسطه همین مردم و حضور آنان در روزهای حساس انقلاب است که اکنون دارای مسئولیت هستند.

,

فرماندار سابق بوکان عنوان کرد: هر چند مسئولان به ویژه در بوکان به جای اینکه پاسخ گوی مردم باشند خود را تافته جدا بافته از مردم می دانند و حتی در بسیاری از مراسمات و همایش های مهم نظام همانند 9 دی و دیگر مراسمات مهم حضور در اتاق خود را بر حضور در این مراسمات ارجحیت می دهند

,

حسن عباسی در ب-اره سخنان نماینده بوکان در جلسه معارفه شهردار گفت: حال در پاسخ سخنان نماینده بوکان در جلسه تودیع و معارفه شهردار باید بگویم وقتی نظام تضعیف می شود که ارشد ترین مدیران دولت تدبیر و امید در این شهر خود را تافته جدا بافته از مردم بدانند و در همایش های که بیمه کننده انقلاب نظام بود حضور پیدا نکنند.

,

وی ادامه داد: بی گمان تضعیف نظام وقتی حاصل می شود که مسئولان با فرافکنی و وعده های دروغین مردم را نسبت به انقلاب بدبین می کنند.

,

عباسی خاطر نشان کرد: آنچه مشهود و عیان است تضعیف نظام وقتی حاصل می شود که مسئولان و مدیران اعم از نماینده و فرماندار در طول دوران خدمت خود کوچک ترین اقدامی جهت برطرف کردن مشکلات مردم انجام نداده باشند.

,

وی افزود: جناب عثمانی مصلحت مردم و نظام وقتی حاصل می شود که نماینده و مسئولان اجرای شهرستان همراه مردم و در کنار مردمی باشند که با آن شور و شوق مراسمات مهم انقلابی را پاس می دارند.

,

این مسئول سابق بوکانی تصریح کرد: جناب نماینده تضعیف نظام وقتی حاصل می شود که ارشد ترین مدیر دولتی شهرستان که خود باید مجری قوانین نظام جمهوری اسلامی باشد با رد مصوبه شورای عالی امنیت ملی در مراسم ختم آیت الله هاشمی رفسنجانی خاتمی را که یکی از مهم ترین عوامل فتنه و تضعیف گننده انقلاب در سال 88 بود آن مرد بزرگ خطاب می کند

,

این مسئول گذشته بوکانی عنوان کرد: تضعیف دولت گذشته از سوی نماینده بوکان در مجلس آن هم هنگام که خود وی به قران سوگند می خورد که حامی دولت باشد تضعیف نظام است یا نقد فرماندار.

,

حسن عباسی در پیان گفت: بی گمان جناب عثمانی، مردم بوکان خوب و بد را به خوبی از هم تشخیص می دهند و می دانند چه کسانی در حال تضعیف نظام و انقلاب هستند و باید شما و دیگر مدیرانی که از این مردم فاصله گرفتید منتظر جواب های کوبنده ای باشند که در آینده نزدیک خواهید شنید. 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه