اخبار داغ

در اقدامی جالب ولی تأمل برانگیز؛

نام " ترامپ " از هتل وی در باکو کنده شد!/ موج شایعات برای تخریب برج "Trump Tower" ادامه دارد

نام " ترامپ " از هتل وی در باکو کنده شد!/ موج شایعات برای تخریب برج "Trump Tower" ادامه دارد
طی چند روز اخیر، نام حک شده رئیس جمهور منتخب آمریکا از بالای برج " Trump Tower " در باکو برداشته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، با انتخاب دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، کشورهای مختلف جهان هر یک موضع مخصوصی به  خود گرفتند که در این میان نگرش آذربایجان به این رئیس جمهور تا این لحظه در هاله ای از ابهام به  سر می برد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج, با انتخاب دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، کشورهای مختلف جهان هر یک موضع مخصوصی به  خود گرفتند که در این میان نگرش آذربایجان به این رئیس جمهور تا این لحظه در هاله ای از ابهام به  سر می برد.,

در حالی که سیاست مداران آذربایجان تا کنون از سیاست خود در آینده با ترامپ سخن نگفته اند، رسانه‌‌های منطقه با عدم انتشار دلایل واضحی، در دو روز گذشته از کنده شدن نام ترامپ از برج " Trump Tower " واقع در باکو خبر  می دهند.

, Trump Tower,

این برج که در منطقه شهری " رایون نسیمی " شهر باکو قرار دارد، سال گذشته از طرف دختر ترامپ در باکو ساخته شده بود.

,

قابل ذکر است، این هتل 33 طبقه با مشارکت اداره صدور مجوز هتل ها و نیز همکاری  شرکت "Qarant holdinq " در باکو احداث شده، لذا تاکنون آغاز فعالیت هتلداری این برج تا به امروز رسماً اعلام نشده است.

,

رسانه‌‌های آذربایجان، مبلغ مورد استفاده در قرارداد ساخت این برج را  دو میلیون و پانصد هزار دلار اعلام می‌‌کنند.

,

گفتنی است، علیرغم افشاء جزئیات از سوی مقامات دولتی و یا ارگان‌‌های مربوطه در آذربایجان در خصوص این اقدام تأمل برانگیز، شایعاتی نیز در خصوص تخریب این برج از سوی برخی از رسانه‌‌های این کشور به گوش می‌‌رسد.

,

خاطر نشان می‌‌کنیم؛ طبق اخبار منتشر شده دونالد ترامپ در سال گذشته از اتمام توافق نامه همکاری وی با آذربایجان و برزیل در این زمینه خبر داده است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه