اخبار داغ

حاشیه های اولین پیروزی خانگی شهرداری گرگان در خانه رقم خورد؛

کم تماشاگرترین بازی بسکتبال شهرداری گرگان رقم خورد/ هواداران خاهان برکناری "ایزد پناه" شدند

کم تماشاگرترین بازی بسکتبال شهرداری گرگان رقم خورد/ هواداران خاهان برکناری "ایزد پناه" شدند
نخستین برد تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اوج نارضایتی هواداران گرگانی با حواشی هایی همراه بود که از سوی بازیکنان و تماشاگران رقم خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ از هفته ی پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، روز دوشنبه تیم شهرداری گرگان میزبان "لوله آ اس شیراز" بود که با نتیجه ۸۴ بر ۶۰ به پیروزی رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

در این بازی که با استقبال سرد هواداران گرگان روبرو شد، تیم شهرداری گرگان پس از گذشت پانزده هفته از رقابت های سوپر لیگ بسکتبال کشور، موفق شد اولین پیروزی خود را در سالن امام خمینی(ره) گرگان بدست آورد.

,

بر اساس این گزارش؛ این دیدار حدود یکهزار نفر تماشاگر داشت و حدود 2000 صندلی خالی، این بازی را به کم تماشاگرترین بازی تیم شهرداری گرگان در سالن امام خمینی (ره) تبدیل کرد.

,

* هواداران بسکتبال شهرداری گرگان، خواهان برکناری ایزد پناه هستند

,

"محمد مهدی ایزد پناه" اسطوره ی بسکتبال گرگان بار دیگر با شعار هواداران علیه خود مواجه شد و این شعار ها همواره درطول بازی تکرار شد و علی رغم پیروزی نماینده ی گرگان،در پایان بازی نیز از سوی هواداران تکرار شد تا نشان دهد هواداران گرگان هنوز خواهان برکناری "محمد مهدی ایزد پناه" از نیمکت تیم گرگان هستند.

,

دیپورت شدن "راول مارشال"، درحالی منتشر شد که در این بازی نیز برای تیم گرگان به بازی رفت و در طول 23 دقیقه ای که برای این تیم به میدان رفت، 9 امتیاز کسب و اثر گذاری 12 را در جدول آمار این بازی برای خود ثبت کرد.

,

"فیلیپ تونسینیچ" بازیکن خارجی تیم شهرداری گرگان با کسب ۲۳ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۶ پاس منجر به گل، یک بلاک شات و مجموع اثرگذاری ۲۹، بهترین بازیکن این دیدار بود.

,

"سامان طاهرپور" از تیم "لوله آ اس شیراز" با کسب ۲۰ امتیاز، ۱۲ ریباند، یک پاس منجر به گل، سه توپ ربایی و مجموع اثرگذاری ۲۰، بهترین بازیکن تیمش بود.

,

از دیگر نکات جالب توجه این بازی می توان به عدم به کارگیری "سعید صالحی"، بازیکن بومی این تیم بوده است که علی رغم تشویق هواداران این بازیکن بکار گیری نشد!.

,

گفتنی است، هم اکنون تیم "شهرداری گرگان" با 3 پیروزی از 14 بازی در رده ی نهم جدول 10 تیمی قرار گرفت و تیم " آ.اس شیراز" که در حال حاضر شرایط خوبی نداشته و امروز نیز تنها با 8 بازیکن به گرگان آمد، بدون پیروزی در رتبه ی آخر این جدول قرار دارد.

,

dkk

, dkk,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه