اخبار داغ

در جلسه شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

تعریف و تمجید استاندر کهگیلویه و بویراحمد از معاون رئیس جمهور/ اولتیماتوم استاندار به مدیران اجرایی/ منتقدان منصفانه به برجام بپردازند

تعریف و تمجید استاندر کهگیلویه و بویراحمد از معاون رئیس جمهور/ اولتیماتوم استاندار به مدیران اجرایی/ منتقدان منصفانه به برجام بپردازند
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به یک سالگی برجام اشاره داشت و تاکید کرد: دولت دستاورهای بزرگی در برجام بدست آورد اما متاسفانه مورد برخی از بی مهری ها قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس، سید موسی خادمی در جلسه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده برگزار شد، افزود: خانم مولاوردی توجه خاصی به مناطق کمتر توسعه یافته دارند و در گذشته نیز سفر وی مایه خیر و برکت بوده و امیدواریم سفر امروز نیز همانند گذشته باشد چرا که تلاش وی رساندن جایگاه زنان به معنای واقعی خودش است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی با اشاره به اینکه خانم مولاوردی از دیار لرتباران هستند، اظهار کرد: وی شیرزنانه به مشکلات برخورد می کند که امیدواریم در حوزه زنان و خانواده تاثیر آن را به خوبی مشاهده کنیم.

,

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت درگذشت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه خوشحالیم با مرگ وی اندیشه هایش دچار مرگ نشدند، تصریح کرد: راه آقای هاشمی در ایران تداوم خواهد داشت.

,

خادمی در بخش دیگری از سخنانش به یک سالگی برجام اشاره داشت و تاکید کرد: دولت دستاورهای بزرگی در برجام بدست آورد اما متاسفانه مورد برخی از بی مهری ها قرار گرفت.

,

وی با بیان اینکه بعضی ها سعی می کنند که تجلی برجام مورد توجه قرار نگیرد، ادامه داد: اگر برجام انجام نشده بود الان در چه وضعیتی بودیم، وضعیت اقتصادی و معیشت مردم چگونه بود، پس باید منتقدان منصفانه به برجام بپردازند.

,

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به فرا رسیدن دهه فجر اشاره داشت و گفت: مدیران و فرمانداران باید برنامه اجتماعی و افتتاح پروژه ها را برنامه ریزی کنند چرا که اعضای هیات دولت در دهه فجر به استان سفر می کنند.

,

وی با بیان اینکه دهه فجر باید باشکوتر از سالهای گذشته برگزار شود، تصریح کرد: باید یاد و خاطره امام راحل و خدمات دولت به مردم اطلاع رسانی شود.

,

خادمی به جذب اعتبارات اسناد خزانه اسلامی اشاره داشت و افزود: 67 میلیارد تومان اعتبار اسناد خزانه اسلامی به استان ابلاغ شده است و مدیران اجرایی باید هرچه سریعتر برای جذب آنها اقدام کنند چرا که هیچ توجیهی پذیرفته نیست.

,

وی با بیان اینکه مدیران دستگاههای اجرایی نباید در انعقاد قراردادها منتظر پول بمانند، گفت: قول های رئیس جمهور در سفر به استان عملی می شود و باید تمامی مفاد ها و توافق نامه ها بسته شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه