اخبار داغ

تخفیف ۳۰ درصدی معاینه فنی خودروها در مرند به مناسبت روز هوای پاک

تخفیف ۳۰ درصدی معاینه فنی خودروها در مرند به مناسبت روز هوای پاک
رئیس اداره حفاظت محیط زیست مرند از تخفیف ویژه معاینه فنی خودروها در روز هوای پاک خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیام مرند، ناصر منوچهری با اعلام برنامه های اداره حفاظت محیط زیست مرند در ۲۹ دی ماه روز هوای پاک گفت: با توجه به اینکه نهادینه نمودن فرهنگ حفاظت از محیط زیست باید از مدارس آغاز شود در این راستا به مناسبت ۲۹ دیماه برنامه فرهنگی زیست محیطی زنگ هوای پاک در مدارس با حضور مسئولین شهرستان همزمان در سه شهر مرند ، زنوز و یامچی با همکاری سمن های زیست محیطی شهرستان برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام مرند,

وی افزود: با توجه به اینکه قسمت عمده آلودگی هوای شهرها ناشی از آلایندگی توسط وسایط نقلیه می باشد، در این خصوص با مسئولین مراکز معاینه فنی خودروهای سبک در شهرستان هماهنگی های لازم صورت گرفته که در روز چهارشنبه مورخ ۲۹/۱۰/۹۵ این مراکز با ۳۰ درصد تخیفیف ارائه خدمات نمایند.

,


منوچهری گفت: در این روز از فعالان محیطی زیستی شهرستان که در طول سال در اجرای برنامه های محیط زیستی و همکاری با اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نقش فعالی داشته اند نیز قدردانی خواهد شد.

,
,


رئیس اداره حفاظت محیط زیست مرند در پایان اعلام کرد: طرح نظارت نظارت و پایش صنایع و واحدهای تولیدی، خدماتی و صنعتی شهرستان تشدید خواهد شد و واحدهایی که ضوابط و مقررات محیط زیستی را رعایت نکنند طبق قانون برخورد خواهد شد.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه