اخبار داغ

رییس آب و فاضلاب اصلاندوز:

شبکه فاضلاب شهر اصلاندوز بزودی اجرا می شود

شبکه فاضلاب شهر اصلاندوز بزودی اجرا می شود
رییس آب و فاضلاب اصلاندوز از اجرای عملیات شبکه فاضلاب شهری اصلاندوز پس از مطالعات بر روی این شبکه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ارس تبار "فرشید کرامتی"امروز سه شنبه با اعلام این خبر گفت:اخیرا قراردادی که با مشاور آب سازه اسپوتا انعقاد شده است، کلیه مطالعات مرحله اول و دوم شامل نقشه برداری ،طراحی شبکه فاضلاب و طراحی تصفیه خانه فاضلاب و جانمایی آن در حال انجام بوده و این شبکه آماده برای اجراست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارس تبار,

وی همچنین با اشاره به تصفیه خانه آب اصلاندوز نیز گفت:در تصفیه خانه آب از فیلترهای شنی سیلیس تند استفاده شده و آزمایشات فیزیو شیمایی هایی از جمله کدورت،ph و غیره بصورت روزانه اندازه گیری شده و آزمایشات میکروبی و شیمیایی بصورت مدون و برنامه ریزی شده توسط آزمایشگاههای پارس آباد و استان و همچنین آزمایشگاههای مرکز بهداشت اندازه گیری و کنترل می شود از جمله آزمایشاتی که انجام می گیرد میکروبی که نتایج آزمایشات منطبق بر استاندارد بهداشت آب ایران است.

,

رییس آب و فاضلاب شهری اصلاندوز افزود: عملیات،راه اندازی و بهره برداری تصفیه خانه اصلاندوز در سال 91 با هزینه بالغ بر دو میلیارد  و 500 میلیون تومان احداث و در سال 92 به بهره برداری رسید.

,

کرامتی گفت:در این راستا مبلغ یک میلیارد تومان در سال 94 از بابت مطالبات پیمانکاران پرداخت شده که در حال حاضر مبلغ 375 میلیون تومان شرکت به پیمانکار بدهکار است.

,

وی افزود:در سال 95 مبلغ 200 میلیون تومان جهت احداث خط انتقال آب از کانال پایاب خداآفرین به تصفیه خانه و تکمیل بقیه عملیات تصفیه خانه از محل اعتبارات استانی مصوب شده است.

,

رییس آب و فاضلاب شهری اصلاندوز، مهمترین مشکلات موجود در اداره را کمبود اعتبارات برای اصلاح شبکه آب،خرید تجهیزات از جمله بیل بکهو و تعدیل و توزیع عادلانه آب در شبکه دانست که در صورت رفع مشکل نسبت به رفع نقاط بحرانی اقدام می شود.

,

کرامتی تعداد کل مشترکین شهر اصلاندوز را حدود 3 هزار مشترک عنوان کرد و گفت:اگر مشترکان بدهی از بابت آب بهای خود را به موقع واریز کنند کمک بزرگی به اداره کرده اند که از این بابت نیز عوامل اداره بیش از پیش در زمینه خدمت رسانی به مردم گامهای موثری بر می دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه