اخبار داغ

شهربازی، صرفاً برای انتخابات!

شهربازی، صرفاً برای انتخابات!
شهربازی مدرن ارومیه وعده‌ای است که بیش از چندین ماه از تاریخ آن گذشته و هیچ‌کس خبری از اجرای شدن آن به مردم نمی‌دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، مدت‌هاست که مردم این شهر منتظرند تا صدای افتتاح شهربازی مدرن ارومیه به گوششان برسد و بتوانند از این شهربازی و یا شاید به صراحت بتوان گفت تنها شهربازی در جهت پرکردن اوقات فراغت استفاده نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وعده‌های شهرداری ارومیه برای بهره برداری از شهربازی ارومیه به این گونه بود که تقریباً یک سال پیش شهردار ارومیه در نشست خبری که در حاشیه سومین دوره جشنواره انگور در 28 شهریور 94 برگزار شد اذعان داشت: هفته آینده دستگاه‌‌های این شهربازی، از کشور ایتالیا و از طریق گمرک ارومیه وارد شهر شده و تا 12 فروردین سال آینده (95) نیز به‌طور رسمی افتتاح خواهد شد.

,

این وعده ادامه داشت تا اینکه حضرت پور اعلام کرد: شهربازی بزرگ و مدرن ارومیه در دهه فجر امسال (95)بهره برداری می‌شود ولی با نزدیک شدن به دهه فجر این وعده تمدید شد و شهردار ارومیه از آماده شدن شهربازی مدرن ارومیه در دهکده ساحلی چی چست به مساحت 16 هکتار در فروردین 96 خبر داد.

,

ارومیه دارای یک شهربازی خصوصی بود که مورد بی‌مهری قرار گرفت و بر اساس قول و قرار های شهرداری و شورای شهر ارومیه قرار شد تا یک شهربازی مدرن در اختیار مردم ارومیه قرار گیرد تا بتواند نقشی در پر کردن اوقات فراغت مردم این شهر داشته باشد.

,

این سومین باری است که بهره برداری از پروژه شهربازی ارومیه که نیاز اساسی شهر برای شادابی جوانان و نوجوانان است را به تعویق می‌اندازند، نکته جالب توجه اینجاست که پروژه شهربازی افتتاح به زمانی موکول شده که دقیقاً نزدیک به ایام انتخابات می‌باشد و این یعنی سوء استفاده از موقعیت و احساسات مردم که خارج از انسانیت و منش سیاست مداری است.

,

از آنجایی که شهردار ارومیه در انتخابات شورای شهر سال 92 لیست تحت عنوان آبادگران را معرفی کرد و از آنها حمایت نمود این شائبه وجود دارد که با نزدیک شدن به انتخابات شورای شهر 96 دوباره فضای انتخاباتی شهر را فرا گرفته و با ارائه لیست منتسب به شهردار ارومیه افتتاح شهربازی یک فعالیت انتخاباتی گردد.

,

با این همه باید منتظر ماند و دید که این وعده‌های عمل نشده چه زمانی فارغ از سیاسی کاری‌های رنگ و بوی عملیاتی به خود خواهد گرفت و این وعده‌های سیاسی شده چه زمانی حرکت جهادی و اقدام عملی به خود خواهد دید چرا که به نظر می‌رسد تنها برداشت این وعده‌ها صرفاً برای انتخابات می‌باشد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه