اخبار داغ

گزارشی از یک معضل اجتماعی؛

بمب های متحرک خیابانی تهدیدی برای شهروندان جنوب کرمانی

بمب های متحرک خیابانی تهدیدی برای شهروندان جنوب کرمانی
برخی از جوانان در رودبار جنوب کرمان به دلیل نبود شغل، به بنزین فروشی در حاشیه ی خیابان روی آورده اند، بطری های بنزین آنها همانند بمب های متحرک جان شهروندان را تهدید می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از"رودبار ما"، با وجود اینکه رودبارجنوب چندین سال است که به شهرستان ارتقاء یافته ولی هنوز شهروندان این منطقه از وجود امکانات شهری رنج می برند و با همان امکانات روستایی دست وپنجه نرم می کنند.
به محض ورود به خیابان اصلی این شهرستان با پمپ بنزین و شرکت گازهای سیار حاشیه خیابان روبرو خواهید شد که این شاید برای مسافران تازگی داشته باشد اما برای شهروندان جنوب کرمان دیگر تازگی ندارد و به عنوان یک شغل محسوب می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما,
,


بمب های متحرکی که در حاشیه ی خیابان واقع شدند در واقع تهدیدی برای جان شهروندان هستند چرا که با کو چکترین برخورد امکان انفجار آن هست.

, ,
,

, ,

روزها که میگذرد به تعداد بنزین فروشان خیابانی افزوده می شود، براستی پمپ بنزین ها وشرکت گازهای خیابانی؛ بازی با جان مردم یا راهی برای فرار از بیکاری است!
گویا جمع آوری بنزین فروشان و همچنین مهار دیگر معضلات اجتماعی این شهرستان در روزمرگی ایام فراموش شده است و قرار نیست که مسوولان این شهرستان به این رویه کاذب پایان بخشند.

,
,

, ,

وقتی پای صحبت یکی از این افراد نشستیم دلیل کار خود را اینگونه بیان کرد: در شهر رودبار هیچ مرکز صنعتی‌ یا کارخانه‌ای وجود ندارد که در آن مشغول به‌کار شویم.

,


این جوان رودباری که نخواست نامش گفته شود؛ تصریح کرد: ما مجبوریم به بنزین فروشی سیار روی آوریم تا بتوانیم  مخارج و هزینه های خود و خانواده هایمان را تأمین کنیم.

,
,


وی بیان کرد: برای شغلی هر چند که سخترین کارها باشد، به هر کجا مراجعه می کنیم، خبری نیست.

,
,


این جوان ادامه داد: مشکلات و معضلات زندگی طوری است که اگر یک روز کار نکنیم، معلوم نیست که چه بلایی به سرمان پیش بیاید.

,
,


وی اضافه کرد: تنها شغلی که پیش پای ما هست، همین شغل های کاذب مانند بنزین فروشی است، که آن را هم از روی جبر و فشارهای زندگی انجام می دهیم.

,
,


این جوان رودباری خاطرنشان کرد: مسوولان باید به فکر اشتغالزایی برای جوانان باشند، زمانیکه شغل باشد، هیچکس سمت و سوی شغل های کاذب نمی رود.

,
,

 

,

گزارش از ثنا رودباری
انتهای پیام/

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه