اخبار داغ

صحنه سازی جالب کارکنان راهداری کهگیلویه برای کاروان تدبیر و امید

صحنه سازی جالب کارکنان راهداری کهگیلویه برای کاروان تدبیر و امید
سفرکاروان تدبیر و امید با هدف بررسی و ارزیابی مشکلات مردم به چاروسا و دیشموک صورت گرفت و با یک نمایش و صحنه سازی فوق العاده از سوی کارکنان راهداری کهگیلویه برای استاندار و هیات همراه آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ،سفرهای کاروان تدبیر و امید با هدف بررسی و ارزیابی مشکلات مردم در مناطق مختلف استان از 26 خرداد سال 94 در استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد که اولین سفر این کاروان در سال 94 با استقبال از سوی مردم چاروسا و دیشموک صورت گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

صحنه سازی جالب کارکنان راهداری کهگیلویه برای کاروان تدبیر و امید

,

یکی از شهروندان چاروسا ماجرا را اینگونه تعریف کرد و گفت:در سفر سال گذشته چند روز قبل از سفر خودروهای سنگین راه و شهرسازی در اولویت دارترین مشکل مردم چاروسا حضور پیدا و شروع به کار کردند و پس از رفتن استاندار ماشین‌آلات راه و شهرسازی هم بلافاصله رفتند.

,


پس از رفتن استاندار در اولین حضور در چاروسا و دیشموک ماشین‌آلات راه و شهرسازی هم رفتند تا پس از یک سال دیگر و با اعلام درج خبری مبنی بر سفر استاندار و کاروان تدبیر و امید به چاروسا؛ ماشین‌آلات راه و شهرسازی دوباره سر از چاروسا درآوردند و شروع به بازگشایی محور قلعه‌رئیسی به دهدشت کنند.

وقتی این ماشین‌آلات قبل از سفر یک مسؤول فعال می‌شوند مردم و رانندگان و کسانی که با دست‌اندازها و چاله چوله‌ها در یک جاده دست و پنجه نرم می‌کند را امیدوار می‌کند ولی بلافاصله پس از رفتن مسؤولان این ماشین‌آلات به جای دیگری کوچ می‌کنند.

اما آیا استاندار و مسؤولان ارشد استان از این کار راضی هستند که عده‌ای با شعور مردم بازی کنند و بخواهند سر استاندار و مسؤولان استان را شیره بمالند.

گفتنی است؛ یکی از اولویت‌دارترین مشکلات منطقه چاروسا مشکل جاده قلعه رئیسی به دهدشت است که خطرناک‌ترین محور استان از لحاظ تصادفات است.

در نشست شورای اداری چاروسا هم بخشدار و رئیس شورای شهر قلعه رئیسی با انتقاد از وضعیت این محور خواستار برطرف کردن مشکلات این محور به دلیل دست‌اندازها و عرض کم جاده شدند و همچنین از استاندار خواستند تا نسبت به روکش آسفالت این مسیر اقدام کنند.

امیدواریم استاندار و معاونان به خصوص معاون عمرانی استاندار نسبت به این عمل مسؤولان قبل از سفرها با آنها برخورد شود چرا که این توهین هم به مسؤولان و هم به مردم آن منطقه است.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

ماجرا به اینجا ختم نمی شود و مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بعضی مسیر روستایی چاروسا به بنیاد برکت پیشنهاد داده شد که امیدواریم مشکلات آنها بزودی برطرف شود.

,


محمدعلی علیمردانی در گفت‌وگو با یکی از سایت های محلی درخصوص راه روستایی چاروسا تصریح کرد: راه روستایی دارگنجی، گندم کار و فاریاب توت بیش از 840 میلیون تومان برای آن در اعتبارات گذاشته شده که باید اعتبار آن تخصیص داده شود.

وی به راه روستایی امامزاده سید محمود(ع) قلعه رئیسی نیز اشاره کرد و افزود: به دلیل ترافیک گردشگران و زائران در محور امامزاده سید محمود(ع) به قلعه رئیسی تلاش خواهیم کرد که مشکل به صورت جدی پیگیری و به عنوان اولویت در قرارداد بنیاد برکت گذاشته شد.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: 275 کیلومتر راه در این استان برای تسریع در روند اجرایی اعتبار ملی دریافت می‌کنند که بیشتر این مسیرها روستایی هستند که با دریافت مجوز ملی روند اجرایی آنها سرعت بیشتری خواهند گرفت که اعتبار ابلاغ شده برای آسفالت شدن این راه‌ها 290 میلیارد ریال است.

علیمردانی به محور اصلی قلعه رئیسی به دهدشت هم اشاره کرد و یادآور شد: با اعتبارات استانی تعریض و آسفالت این مسیر پر تردد سال‌ها به طول می‌انجامد و با ملی شدن این مسیر روند اجرایی آن نیز تسریع خواهد شد که با جلساتی که در هفته گذشته در وزارت خانه انجام گرفته، به زودی این پروژه به عنوان یک پروژه ملی تبدیل خواهد شد و سرعت بیشتری می‌گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد از تهیه قیر و آسفالت شدن سه کیلومتر ورودی قلعه رئیسی خبر داد و گفت: پیمانکار حال حاضر محور قلعه رئیسی به دهدشت با اعتبار شخصی موظف به تکمیل سه کیلومتر است که با تحویل دادن قیر به صورت سریع باید آسفالت آن تکمیل شود.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

واکنش مدیرکل راه و شهرسازی به ظارهرسازی کارکنان راهداری کهگیلویه در بدو ورود سفر استاندار به چاروسا

,

وی درخصوص خبری مبنی بر ظاهرسازی کارکنان راهداری کهگیلویه در بدو ورود سفر استاندار به چاروسا نیز واکنش نشان داد و گفت: درمورد خبری که در روز گذشته از رسانه‌ها مبنی بر ظاهرسازی مسئولان راه و شهرسازی بر روی محور قلعه رئیسی به دهدشت منتشر شد، به دلیل جدا شدن راهداری و پیوستن به اداره حمل و نقل از اداره کل نمی‌توان اظهارنظر کرد، ولی نباید کارهایی که می‌خواهیم انجام دهیم تنها بر روی ظاهر باشد و باید کسانی که این چنین کاری را انجام دادند، برخورد شود.

,

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حالی در نشست های بررسی پروژه های عمرانی استان از فعال بودن این پروژه ها در نقاط مختلف استان کهگیلویه وبویراحمد و پرداخت مطالبات پیمانکاران خبر می دهد که بیشتر این پروژه ها با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند و با سفرهای کاروان تدبیر و امید برای دقایقی به صورت نمایشی فعالیت آنها دو چندان می شود و پس از رفتن استاندار نیز این تب فروکش می کند.

,

مدیرکل تازه نفس راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد نیز گویا تازه از صحنه سازی راهداران کهگیلویه برای استاندار باخبر شده است و در اقدامی زیرکانه توپ را به میدان اداره کل حمل و نقل و پایانه ها انداخته تا خود را در این نمایش هنرمندانه تبرئه کند.

,

سفرهای کاروان تدبیر و امید که گفته می شود با هدف بررسی مشکلات مردم انجام می شود در روزهای پایانی دولت تدبیر و امید در استان کهگیلویه وبویراحمد اندکی شدت گرفته و شائبه هایی مبنی بر تبلیغاتی و انتخاباتی بودن آنها به گوش می رسد .

,

برخی از شهروندان کهگیلویه وبویراحمد معتقدند در روزهایی که دولت از نبود اعتبار و منابع مالی برای اجرای پروژه ها خبر می دهد سفر های کاروان تدبیر و امید تنها برای تبلیغ انتخابات آینده انجام می شود و هیچ مشکلی از مردم دوا نخواهد کرد و نتیجه ان نیز مانند صحنه سازی کارکنان راهداری کهگیلویه برای استاندار به یادگار خواهد ماند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه