اخبار داغ

فرماندار تبریز:

زندان فعلی شهر تبریز جوابگوی تراکم جمعیت کیفری نیست / موقعیت زندانهای استان غیر متناسب با جامعه شهری است

زندان فعلی شهر تبریز جوابگوی تراکم جمعیت کیفری نیست / موقعیت زندانهای استان غیر متناسب با جامعه شهری است
شهرتی فر با اشاره به اینکه زندان فعلی تبریز جوابگوی تراکم جمعیت کیفری نیست اظهار داشت: پروژه زندان جدید تبریز به عنوان یک طرح ملی باید به فوریت در دستور کار قرار بگیرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تبریز بیدار ، شهرتی فر فرماندار شهرستان  تبریز با حضور در اداره کل زندانها با جمشیدی مدیرکل زندانها در خصوص تعیین و تکلیف پروژه جدید زندان تبریز جلسه ای برگزار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تبریز بیدار ،,

جمشیدی مدیرکل زندانهای استان در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از حضور فرماندار شهر تبریز گزارشی از وضعیت فعلی زندان و پروژه جدید ارائه و خواستار تعامل و همکاری بیشتر همه ادرات مرتبط با این پروژه شدند.

,


وی با اشاره به این که وضعیت فیزیکی زندان فعلی تبریز مناسب نیست افزود : زندانهای استان جزوء زندانهای فرسوده کشور بوده و نیاز به توجه ویژه مسئولین می باشد تا در مواقع بحرانهای طبیعی نیز بتوانیم با مشکلات زیادی روبرو نشویم.

,
,


شهرتی فر فرماندار شهر تبریز نیز با توجه به موقعیت زندانهای استان که در داخل شهر مستقر هستند را غیر متناسب با جامعه شهری بیان کرده و تاکید کرد: باید زندانها به خارج از شهر انتقال یابند.

وی با اشاره به اینکه زندان فعلی تبریز جوابگوی تراکم جمعیت کیفری نیست اظهار داشت: پروژه زندان جدید تبریز به عنوان یک طرح ملی باید به فوریت در دستور کار قرار بگیرد.

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه