اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان آران و بیدگل:

برگزاری رقابت‌های هندبال استان در آران و بیدگل/ پیشرفت های این رشته در شهرستان قابل توجه است

برگزاری رقابت‌های هندبال استان در آران و بیدگل/ پیشرفت های این رشته در شهرستان قابل توجه است
ابوذر فردنژاد گفت: مرحله نیمه نهایی مسابقات هندبال نونهالان استان اصفهان پنجشنبه و جمعه این هفته (۳۰ دی و یکم بهمن) به میزبانی آران و بیدگل برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خطب شکن، مرحله نیمه نهایی مسابقات هندبال نونهالان استان اصفهان پنجشنبه و جمعه این هفته (۳۰ دی و یکم بهمن) به میزبانی آران و بیدگل برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خطب شکن,

رئیس اداره ورزش و جوانان آران و بیدگل با اعلام این خبر اظهار کرد: در این مسابقات چهار تیم شهرداری آران و بیدگل، سپاهان اصفهان، پیشگامان اصفهان و نجف آباد به صورت دوره‌ای به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

,

ابوذر فردنژاد با اشاره به برگزاری دور مقدماتی این رقابت‌ها به میزبانی آران و بیدگل اضافه کرد: تیم هندبال نونهالان آران و بیدگل در جریان مسابقات هندبال نونهالان منطقه چهار و پنج استان اصفهان که اواخر آذرماه در شهرستان برگزار شد توانست به همراه تیم دولت آباد به مرحله بعدی صعود کند.

,

وی پیشرفت‌های ورزش هندبال در آران و بیدگل را قابل توجه توصیف کرد و گفت: با توجه به آموزش‌هایی که در سال‌های اخیر در رده‌های سنی پایه انجام می‌شود، هندبال شهرستان پیشرفت‌های خوبی داشته و امیدواریم موفقیت‌های سال‌های گذشته تکرار شود.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان آران و بیدگل میزبانی از مسابقات رده‌های سنی مختلف را در جهت ارتقای این ورزش مفید دانست و خاطرنشان کرد: مسلما حضور دانش آموزان و نوجوانان در ورزشگاه و تماشای این رقابت‌ها علاقه آنان به این ورزش را افزایش خواهد داد و امکان استعدادیابی بهتر را برای مربیان شهرستان فراهم خواهد کرد.

,

وی همچنین به پشتیبانی مالی شهرداری آران و بیدگل از این مسابقات اشاره کرد وبا تشکر از زحمات مجید فرزادمهر، رئیس هیأت هندبال شهرستان ادامه داد: حمایت شهرداری از ورزش تاثیر مهمی در پیشرفت رشته های مختلف به دنبال خواهد داشت.

,

بر اساس اعلام فردنژاد دو تیم برتر این مسابقات برای حضور در رقابت‌های نهایی قهرمانی استان اصفهان راه خواهند یافت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه