اخبار داغ

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان‌شرقی خبر داد:

کشف ۵۵ تن فرآورده گوشتی غیر بهداشتی در طول یک هفته در تبریز

کشف ۵۵ تن فرآورده گوشتی غیر بهداشتی در طول یک هفته در تبریز
مدیرکل دامپزشکی استان آذربایجان‌شرقی از کشف، ضبط و معدوم سازی بیش از ۳۳۵ تن مواد خام دامی غیربهداشتی طی ۹ ماهه سالجاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تبریز بیدار ، امیرحسین بهداد با اعلام این خبر اظهار داشت: در طول هفته اخیر فقط از سطح شهرستان تبریز حدود ۵۵ تن فرآورده‌های خام آلوده غیربهداشتی شامل مرغ، گوشت قرمز، ماهی و جگر و آلایش دامی کشف و ضبط و پس از طی مراحل قضایی معدوم‌سازی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تبریز بیدار ،,

وی افزود: بیش از ۳۰۰ هزار نوبت بازدید در ۹ ماهه سال‌جاری از مراکز عرضه، مرغ فروشی‌ها، قصابی‌ها، ماهی‌فروشی‌ها، کبابی‌ها، رستوران‌ها و سایر مراکز عرضه صورت گرفته که موفق به کشف و ضبط بیش از ۳۳۵ تن مواد و فرآورده های خام دامی آلوده غیربهداشتی و غیرقابل مصرف انسانی شدیم که پس از طی مراحل قانونی از چرخه مصرف انسانی خارج و معدوم سازی شد.
 

,
,

بهداد، در پایان از مردم خواست از خرید گوشت چرخ کرده فله‌ای، پای مرغ فله‌ای و همچنین زینگ و کله پاچه گوسفندی از دستفروشان جدا خودداری کرده و هنگام تهیه مواد پروتئینی به تاریخ درج شده بر روی بسته‌بندی‌ها دقت کنند.
 

,
,

وی همچنین خواست تا درصورت هرگونه تخلف بهداشتی، مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۵۱۲ به کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان اطلاع دهند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه